Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta netissä loppuun 20, vähintään
Alkuperäinen kirjoittaja Koolla on väliä;28743031:Näin sanoo pienimunaset ja ne joiden miehillä on pieni muna.
Exällä oli iso ja se sattui. Kun oli paksuuttakin, niin limakalvot joutuivat koetukselle. Käytettiin liukkaria, ja myöhemmin olen tajunnut, että en edes kostunut kunnolla, koska tiesin, että aina vähän sattuu. Hiivatulehdus tuli tosi helposti, kun limakalvot aina hellinä. Joskus lääkärikin sanoi, että me taidetaan olla miehen kanssa vähän epäsuhtaiset toisillemme. Nyksällä on aika paljon pienempi, mutta seksi on TODELLA nautinnollista ja hyvää.
...tai vaan tiukat mimmit?
ap:lle:
Tämä on miehiä vaivaava ikuisuuskysymys, jota on naisena vaikea käsittää. Itse oon pieni nainen ja paikat on timmissä kunnossa, joten en todellakaan kaipaa keskimittaista miestä suurempaa. Pienempikin kelpaa.
Se on mukavampaa, jos miehellä ei ole liian pitkä, voi rakastella rajummin.
Oon ollut myös miehen kanssa, jolla oli iso. Ei se ollut kivaa. Aina piti venytellä ja varoa ja rajumpi liikehdintä sattui. Mies ei mahtunut kokonaan mun sisään. Pienemmistä tykkään ite enemmän!
Ja sit vielä: se on ihan totta niin, että sitä kokoa tärkeämpää on, miten sitä käyttää. Kaikkein tärkeintä on kokonaisvaltainen yhdessä olo: miten käytät käsiäsi ja suutasi ja ihan kaikkea sinussa.
Itse ainakin tykkään sopusuhtaisista peniksistä ei liian pitkä eikä paksu. Paksu vaan satuttaa ja venyttää pillun. Pitkä ja paksu sattuu eikä sillä voi nussia kunnolla.Ei saa olla liian iso. Entisellä oli liian iso, seksi ei olut nautinnolista, vaan teki kipeää.