Onko koolla väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uteliaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Exällä oli iso ja se sattui. Kun oli paksuuttakin, niin limakalvot joutuivat koetukselle. Käytettiin liukkaria, ja myöhemmin olen tajunnut, että en edes kostunut kunnolla, koska tiesin, että aina vähän sattuu. Hiivatulehdus tuli tosi helposti, kun limakalvot aina hellinä. Joskus lääkärikin sanoi, että me taidetaan olla miehen kanssa vähän epäsuhtaiset toisillemme. Nyksällä on aika paljon pienempi, mutta seksi on TODELLA nautinnollista ja hyvää.

On sillä väliä.

Meillä ollaan niillä rajoilla, onko liian iso ja se tajaa tiettyjä asentoja niin, että kipu ei ole enää sellaista suloista kipua vaan sattuvaa kipua. Olen kuitenkin todella visualisti ja iso muna vaan on... melko hyvännäköinen jos se on oikean muotoinen eikä mikään siankulli, joka kapenee päätä kohden:O

Toisaalta taas jos oikein rakastuisin mieheen ja kaikkeen hänessä, tuskin jättäisin munan pienen koon takia. Tai en tiedä, nyt kun on niin hyvään tottunut:kieh:

[QUOTE="vieras";28743245]Suomessa keskipituus on 16,5 cm. Siksi Suomalaisten naisten käsitys hyvästä koosta lähtee 18-19 sentistä.[/QUOTE]

Tutkimuksen mukaan Suomessa keskipituus on 13,77cm.

Peniksen kokoja maittain

Kongon tasavalta, 18 cm

Ecuador, 17,7

Ghana, 17,2

Kolumbia 17

Islanti 16,5

Italia 15,7

Etelä-Afrikka 15,2

Ruotsi 14,9

Kreikka 14,7

Saksa 14,4

Uusi-Seelanti 13,9

Iso-Britannia 13,9

Kanada 13,9

Espanja 13,9

Suomi 13,77

Ranska 13,4

Australia 13,2

Venäjä 13,2

Yhdysvallat 12,9

Irlanti 12,7

Romania 12,7

Kiina 10,9

Intia 10

Thaimaa 10

Etelä-Korea 9,6

Pohjois-Korea 9,6

Iltalehti

Kyllä todellakin koolla on merkitystä. Kaksi kertaa tullut vastaan niin pieni pili, että ei siinä kannattanut suhdetta ruveta rakentamaan pidemmälle, vaikka mies olikin muuten mukava. Liian pieni kalu vaan ei tunnu missään, ja mielestäni parisuhteeseen kuuluu sellainen seksi mikä tyydyttää molemmat osapuolet.

Uimahallien miestenvessojen seinistähän voi lukea tyypillisiä pituuksia. Siellähän on usein kirjoitettu tussilla seinään esim "Jore 25cm", "Seppo 21 cm" ja niin edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Koolla on väliä;28743031:
Näin sanoo pienimunaset ja ne joiden miehillä on pieni muna.

...tai vaan tiukat mimmit?

ap:lle:
Tämä on miehiä vaivaava ikuisuuskysymys, jota on naisena vaikea käsittää. Itse oon pieni nainen ja paikat on timmissä kunnossa, joten en todellakaan kaipaa keskimittaista miestä suurempaa. Pienempikin kelpaa.

Se on mukavampaa, jos miehellä ei ole liian pitkä, voi rakastella rajummin.

Oon ollut myös miehen kanssa, jolla oli iso. Ei se ollut kivaa. Aina piti venytellä ja varoa ja rajumpi liikehdintä sattui. Mies ei mahtunut kokonaan mun sisään. Pienemmistä tykkään ite enemmän!

Ja sit vielä: se on ihan totta niin, että sitä kokoa tärkeämpää on, miten sitä käyttää. Kaikkein tärkeintä on kokonaisvaltainen yhdessä olo: miten käytät käsiäsi ja suutasi ja ihan kaikkea sinussa.

Exällä oli iso ja se sattui. Kun oli paksuuttakin, niin limakalvot joutuivat koetukselle. Käytettiin liukkaria, ja myöhemmin olen tajunnut, että en edes kostunut kunnolla, koska tiesin, että aina vähän sattuu. Hiivatulehdus tuli tosi helposti, kun limakalvot aina hellinä. Joskus lääkärikin sanoi, että me taidetaan olla miehen kanssa vähän epäsuhtaiset toisillemme. Nyksällä on aika paljon pienempi, mutta seksi on TODELLA nautinnollista ja hyvää.

Aivan sama kokemus mulla!

...tai vaan tiukat mimmit?

ap:lle:
Tämä on miehiä vaivaava ikuisuuskysymys, jota on naisena vaikea käsittää. Itse oon pieni nainen ja paikat on timmissä kunnossa, joten en todellakaan kaipaa keskimittaista miestä suurempaa. Pienempikin kelpaa.

Se on mukavampaa, jos miehellä ei ole liian pitkä, voi rakastella rajummin.

Oon ollut myös miehen kanssa, jolla oli iso. Ei se ollut kivaa. Aina piti venytellä ja varoa ja rajumpi liikehdintä sattui. Mies ei mahtunut kokonaan mun sisään. Pienemmistä tykkään ite enemmän!

Ja sit vielä: se on ihan totta niin, että sitä kokoa tärkeämpää on, miten sitä käyttää. Kaikkein tärkeintä on kokonaisvaltainen yhdessä olo: miten käytät käsiäsi ja suutasi ja ihan kaikkea sinussa.

Kiitti tiedosta! Tähän suuntaan ajattelin itsekin. Nyt kyllä ihmetyttää, että kun yksi taannoinen tuttavuus oli pienikokoinen, oletettavasti sattui. Hän antoikin sitten kenkää ilman selitystä

On sillä väliä jonkin verran, tai sanoisinko siinä tapauksessa jos miehen penis on jäänyt todella pieneksi. Ja puhun nyt oikeasti pienestä.
Näin harmittaa sanoa, koska sehän ei ole kenenkään syy.
En tiedä lähtisinkö pidempään suhteeseen tällaisen miehen kanssa, jos hän ei olisi todella innokas ja kekseliäs sängyssä. Olen siis yhden tällaisen tavannut ja normaali seksi ei onnistunut mitenkään päin:(

Suurempi merkitys on sillä että onko miehen tekniikka vain "sisään-ulos-sisään-ulos", vai jaksaako hän nähdä vaivaa opetella hieman naisen anatomiaa ja riittääkö mielikuvitusta ja innostusta niihin petipuuhiin. Ei sillä isommallakaan hepillä pitkälle päästä jos mies ei uskalla/halua koskea naista ja yhdyntä on pelkkä urheilusuoritus.

Ja mitä tuohon tutkimukseen tulee, isoin penis johon olen "törmännyt", oli kiinni etelä-korealaisessa miehessä;)
Ja uskoisin että heidän heppinsä on juuri sopiva heidän naisilleen, ovathan he rakenteeltaan sirompia.