Onko korrektia mennä kylään paljain jaloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kaikki tykkää jos kävelet paljain jaloin sekä sisällä että ulkona. Mutta jos jätät sandaalit eteiseen ja kävelet sisällä paljain jaloin niin ei siitä terveellä ihmisellä mun mielestäni pitäisi olla nokan koputtamista.

no tottakai voi! miksei vois? :o

onko se juuri tosi että ihmiset on nykysin aivan helvetin rajoittuneita KAIKESSA normaalielämiseen liittyvissä jutuissa vai onko se vaan tää palsta, että tänne on tullu kaikki ne joilla nuita rajoittuneisuuksia on? (ja siis tarkotan tässä nyt ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä, en tätä ap:n alotusta)

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
No ei kaikki tykkää jos kävelet paljain jaloin sekä sisällä että ulkona. Mutta jos jätät sandaalit eteiseen ja kävelet sisällä paljain jaloin niin ei siitä terveellä ihmisellä mun mielestäni pitäisi olla nokan koputtamista.

No en tietenkään kylään mennessä kulje paljain jaloin ulkona. Omalla kotipihalla vaan.

Minä olen paljasjaloin kesät talvet.
Ystävät missä kyläilen niin tämän tietävät ja asia o.k.
Jos nyt vieraampi kyläpaikka niin laitan sitten sukat ja hikoilen päänahkaa myöten : )

Sukat jalkaan vaan!Mä oon joskus miettiny et pitääkö aina laittaa sukat jalkaan kun meille tulee vieraita, me kun ollaan kotosalla usein paljain varpain, Jos on yhtään vieraampia vieraita oon laittanu.

Mä otan aina sukat käsilaukkuun mukaan. Musta ei ole sopivaa tallustella kylään paljain jaloin. Kaikki ei hoida jalkojaan ja mikään ei ole yököttävämpää kuin hikinen, hoitamaton, haiseva jalka. Siksi on kiva, että kukaan ei tule paljain jaloin kylään, ei tarvii ressata että millasillakohan kintuilla se tallustaa. En mä nyt ketään käännytä tms. mutta en vaan tykkää. Hiljaisesti ihmettelen.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Minä olen paljasjaloin kesät talvet.
Ystävät missä kyläilen niin tämän tietävät ja asia o.k.
Jos nyt vieraampi kyläpaikka niin laitan sitten sukat ja hikoilen päänahkaa myöten : )
Kas,olen löytänyt kaltaiseni.Sukat ahdistaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mä otan aina sukat käsilaukkuun mukaan. Musta ei ole sopivaa tallustella kylään paljain jaloin. Kaikki ei hoida jalkojaan ja mikään ei ole yököttävämpää kuin hikinen, hoitamaton, haiseva jalka. Siksi on kiva, että kukaan ei tule paljain jaloin kylään, ei tarvii ressata että millasillakohan kintuilla se tallustaa. En mä nyt ketään käännytä tms. mutta en vaan tykkää. Hiljaisesti ihmettelen.

no se on tosi että en miekään kato suopeasti jos meille tullaan känsäkoivilla tepastelemaan iliman sukkia :x

mutta ne hikoilevat jalatkaan ei haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?

Esim. polvisukkikset, ohkaset 15d. Tai sitten arkisemman hameen kanssa varrettomat yksiväriset sukat.

polvisukat on yks maailman rumempia keksintòjà

No ketä niitä sieltä hameen alta näkee, että onko polvisukat, stay upit vai sukkikset. Jos on tosi lyhyt hame, niin sitten stay upit tai ohkaset sukkikset.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?

Esim. polvisukkikset, ohkaset 15d. Tai sitten arkisemman hameen kanssa varrettomat yksiväriset sukat.

polvisukat on yks maailman rumempia keksintòjà

No ketä niitä sieltä hameen alta näkee, että onko polvisukat, stay upit vai sukkikset. Jos on tosi lyhyt hame, niin sitten stay upit tai ohkaset sukkikset.

vaikkei nàkyisikààn en tykkàà rumista asioista. lisàksi polvisukat ovat epàterveelliset verenkierrolle ;)

Etiketin mukaan paljain jaloin ei mennä kylään. Mutta kyllä mä voin hyvin mennä ystävieni luo ilman sukkia, ja he voivat tulla meille paljain jaloin. Mutta siis vieraaseen paikkaan en menisi ilman sukkia.

Yhteistyössä