Aattelin et jos kesällä sattuu olemaan helle niin joka kerta oon miettiny et voinko mennä kylään paljain jaloin vai pitäskö olla sukat jalassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mari:No ei kaikki tykkää jos kävelet paljain jaloin sekä sisällä että ulkona. Mutta jos jätät sandaalit eteiseen ja kävelet sisällä paljain jaloin niin ei siitä terveellä ihmisellä mun mielestäni pitäisi olla nokan koputtamista.
Kas,olen löytänyt kaltaiseni.Sukat ahdistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:Minä olen paljasjaloin kesät talvet.
Ystävät missä kyläilen niin tämän tietävät ja asia o.k.
Jos nyt vieraampi kyläpaikka niin laitan sitten sukat ja hikoilen päänahkaa myöten : )
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Mä otan aina sukat käsilaukkuun mukaan. Musta ei ole sopivaa tallustella kylään paljain jaloin. Kaikki ei hoida jalkojaan ja mikään ei ole yököttävämpää kuin hikinen, hoitamaton, haiseva jalka. Siksi on kiva, että kukaan ei tule paljain jaloin kylään, ei tarvii ressata että millasillakohan kintuilla se tallustaa. En mä nyt ketään käännytä tms. mutta en vaan tykkää. Hiljaisesti ihmettelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?
Esim. polvisukkikset, ohkaset 15d. Tai sitten arkisemman hameen kanssa varrettomat yksiväriset sukat.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kas,olen löytänyt kaltaiseni.Sukat ahdistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:Minä olen paljasjaloin kesät talvet.
Ystävät missä kyläilen niin tämän tietävät ja asia o.k.
Jos nyt vieraampi kyläpaikka niin laitan sitten sukat ja hikoilen päänahkaa myöten : )
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?
Esim. polvisukkikset, ohkaset 15d. Tai sitten arkisemman hameen kanssa varrettomat yksiväriset sukat.
polvisukat on yks maailman rumempia keksintòjà
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No voikos sit hameen kanssa laittaa sukat?
polvisukat on yks maailman rumempia keksintòjà
No ketä niitä sieltä hameen alta näkee, että onko polvisukat, stay upit vai sukkikset. Jos on tosi lyhyt hame, niin sitten stay upit tai ohkaset sukkikset.