Onko kukaan hakenut Tuohi-korttiin luottorajan korotusta netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
H

häh

Vieras
Onko päätös tullut heti vai jälkikäteen postissa? Hakemuksen alussa lukee, että päätöksen saa 2 minuutissa suoraan netissä ja mulle tuli hakemuksen täytön jälkeen tieto "luottopäätös tulee kotiisi viikon kuluessa". Tarkoittaako tuo nyt sitä, että en saa korotusta, vai? :o

Selvissä tapauksissa saa yleensä luottorajan korotuksen heti. Voi olla, että tiedoissani on jotakin, joka on estänyt luottorajan korotuksen suoraan koneellisesti esim.:
- myöhässä maksettu lasku
- luottoraja on lähes kokonaan käytössä

Sinänsä on aika harvassa ne tilanteet, jolloin luottorajan korotusta kannattaa tässä maailmassa hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja mannerv:
Selvissä tapauksissa saa yleensä luottorajan korotuksen heti. Voi olla, että tiedoissani on jotakin, joka on estänyt luottorajan korotuksen suoraan koneellisesti esim.:

Sinänsä on aika harvassa ne tilanteet, jolloin luottorajan korotusta kannattaa tässä maailmassa hakea.

No itseasiassa mulla oli tuolloin lasku maksettu pari päivää myöhässä (mutta siis maksettu kuitenkin) ja luottorajakin lähes kokonaan käytetty... en kai nyt hakisikaan lisää korotusta, jos olisi vielä rahaa jäljellä luotolla...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mannerv:

No itseasiassa mulla oli tuolloin lasku maksettu pari päivää myöhässä (mutta siis maksettu kuitenkin) ja luottorajakin lähes kokonaan käytetty... en kai nyt hakisikaan lisää korotusta, jos olisi vielä rahaa jäljellä luotolla...

Loistavaa... :headwall: Ja kohta inistään, että kun rahaa ei ole, luottotiedot meni ja elämä sen myötä vaikeaksi... :( Nuo kortit sais lailla kieltää, niin ehkä ihmiset oppis elämään vähän paremmin varojensa mukaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä