Onko kukaan myynyt lastenvaatteita tori.fissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä.

Vieras
Kannattaako ne laittaa pakettina vai miten? Oon myynyt siellä paljon tavaraa, mutta vaatteet ei mene jostain syystä. On kuitenkin kuvat ym. Tosin hinta saattaa olla vähän korkea eli vinkkejä kaivattaisiin :).

Mulla on pakettina mennyt torissa muistaakseni vain äitiysvaatepaketti ja ihan pienen vauvan vaatepaketti, jossa taisi yhdelle vaatteelle tulla hintaa 0,5-1€. Yksittäin olen myynyt kyllä usemmat ulkovaatteet, kuten toppahaalaria ja sadevaatteita. Ehkä vaatteet ei nyt vaan mene jostain syystä, olisko ihmisillä jo niin paljon sellaista perusvaatetta ihan lahjaksi tms. saatuna...? Olin äskettäin pihakirppiksellä myymässä lastenvaatteita, ja eipä kyllä sielläkään voinut 0,50-1€ enempää pyytää täysin hyväkuntoisista ja uudehkoista vaatteista.

Mä myin paljon "pitovaattaita" muutamalla eurolla. Kuvasin esim kaikki paidat yhteenaan
kuvaan siististi aseteltuna. Sit kirjotin vielä miten oon ko vaatteita yhdistelly. Kaikki vaatteet
Olivat tietyn kokoiselle lapselle esim 116 senttiselle.

Se siinä onkin että hirveä homma kuvata ym. Ja sit saat joku 50 snt per vaate. Ja lisäksi joko postituksen vaiva tai sit odotat ostajaa noutamaan, joka parhaassa tapauksessa tekee oharit. Missä noita perusbodyja ym kannattaa myydä vai laitanko suoraan uffille? Kirppispöydätkin niin kalliita, ettei kannata.

Se siinä onkin että hirveä homma kuvata ym. Ja sit saat joku 50 snt per vaate. Ja lisäksi joko postituksen vaiva tai sit odotat ostajaa noutamaan, joka parhaassa tapauksessa tekee oharit. Missä noita perusbodyja ym kannattaa myydä vai laitanko suoraan uffille? Kirppispöydätkin niin kalliita, ettei kannata.

No jos et jaksa kuvata, etkä toisaalta halua ottaa kirppispöytää, niin en mä muutakaan myyntikanavaa sitten kyllä enää keksi.

voin kyllä kuvata, mutta kun tuntuu etteivät mene sillä tavalla. Kirppispöytä maksaa yli 30 euroa viikko, siihen saa useamman bodyn myydä. Kalliimmat oon jo myynyt torissa.

Jos bodyt ovat hyvässä kunnossa ja ns. nykyaikaisia, niin kuvaa yhtä kokoa vaikka 10 bodya samaan kuvaan ja myy ne könttänä hintaan 5€.

Paikallisella FB-kirppiksellä luulis menevän.

Joudut kyllä todennököisesti odotella ostajaa paikalle, mutta väliäkös sillä, kun noudon voit sopia kotiovellesi ja aikaan, jolloin joka tapauksessa olisit kotona.

Näin kuvaamisen vaiva vähenee, eikä sulla ole käytännössä kuluja lainkaan.

Yhteistyössä