X
XiXi
Vieras
Niin, yllähän tuo kysymys onkin.
Tuli vain mieleeni, kun monasti näkyy tuollaisia kilpailuja, jossa on palkintona esim. matkalahjakortteja, suuria summia rahaa tms.
Siis kun ajattelutapanihan on nyt tämä: Ei niistä oikeasti kukaan voita mitään..
Tuli vain mieleeni, kun monasti näkyy tuollaisia kilpailuja, jossa on palkintona esim. matkalahjakortteja, suuria summia rahaa tms.
Siis kun ajattelutapanihan on nyt tämä: Ei niistä oikeasti kukaan voita mitään..