Onko kukaan OIKEASTI voittanut ikinä mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XiXi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XiXi

Vieras
Niin, yllähän tuo kysymys onkin.
Tuli vain mieleeni, kun monasti näkyy tuollaisia kilpailuja, jossa on palkintona esim. matkalahjakortteja, suuria summia rahaa tms.
Siis kun ajattelutapanihan on nyt tämä: Ei niistä oikeasti kukaan voita mitään.. :D
 
2x100? kenosta
50e casinoarvasta
bonan "hedelmäpelistä" ergorapido-imurin
ja liberon palapelistä 3xkk vaipat, kirjoja, leluja, pupuja... (olin siinä tosi hyvä :)))
 
Kaveri voitti auton jostain keksiarvonnasta.

Itse olen voittanut vain tarroja joskus lapsena :D

Mistään muusta en ole kuullutkaan, että joku olisi voittanut jotain.
Varsinkin nämä seiska-lehden arvonnat tuntuu ihan kusetukselta.
Luulisi, että he julkistaisivat voittajan kuvan lehdessään ja tekisi jonkinlaisen jutun, niin tulisi uskottavuutta asiaan.

Eli en usko, että niistä oikeesti kukaan edes mitään voittaa!


 
Kuopus voitti 500 euroa pankin arvonnassa. Nekin näitä, että "arvomme joka kuukausi tilinavaajien kesken plaaplaaplaa" niin varmaan arvottekin. :D Mutta ilmeisesti ne arpoo. :D
 
8-10v sitten voitin suurinpiirtein kaikista kilpailuista mihin osallistuin (netissä ja kaupoissa olevat sekä lehtien kilpailut). En mä sen suurempaa voittanut, mutta kaikkea kivaa extraa teinin elämässä, suurin palkinto tais olla kamera ja monen päivän festarilippuja. En tiedä mikä piikki se oli, kun postilaatikosta kolahti pari kertaa viikossa joku palkinto :)

Nyt taas ei voita mitään :)
 
Ainoo "isompi" mitä muistan voittaneeni noista arvonnoista, jos Veikkauksen pelejä ei lasketa, on Koululainen-lehden arvonta, n. 20 vuotta sitten - ISO Pahvilaatikollinen Lauantai-pusseja! Se oli ihan jackpot sen ikäiselle! B)
 
Mä voitin vuosi sitten sellasen kotiteatteripaketin jossa oli televisio, stereot ja kunnon kaiutin sarjat. Itsekin olin aina ajatellut ettei noista lehtien arvonnoista kukaan varmaan edes voita mitään mutta näköjään voittaa
 
Mulla on yksi tuttu, joka käy säännöllisesti arvontasivuilla osallistumassa eri kilpailuihin. Kyllä se on niistä voittanut kaikenlaista, pientä ja vähän isompaakin tarviketta. Meikäläisen kiertää onnetar kaukaa, varmaan neljän oikein lotossa on ollut elämäni "kohokohta" voittojen saralla... :)
 
Sukulaismies voitti 4 milliä lotossa viimevuonna.
Sinne ilm. meidän suvun arpaonni keskittynyt, kun ite en oo koskaan mitään isompaa voittanut. Tai no, kerran voitin sellaisen kaksmetrisen, pauttiarallaa 30 kilosen jättiläis-disneypehmon.
 
en oo voittana.olen ollut eräässä kaupassa töissä josta voittaja arvottiin tällä tavalla
katsottiin onko halpa juttu niin sit kävi säkä.yleensä meni osastonhoitajan lapsille
 
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
en oo voittana.olen ollut eräässä kaupassa töissä josta voittaja arvottiin tällä tavalla
katsottiin onko halpa juttu niin sit kävi säkä.yleensä meni osastonhoitajan lapsille

Joo meidänkin kaupassa osastonvastaava vei kaikki "avottavat" tavarat!
Että siinä sitä rehellistä arvontaa parhaimmillaan :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Kaveri voitti auton jostain keksiarvonnasta.

Itse olen voittanut vain tarroja joskus lapsena :D

Mistään muusta en ole kuullutkaan, että joku olisi voittanut jotain.
Varsinkin nämä seiska-lehden arvonnat tuntuu ihan kusetukselta.
Luulisi, että he julkistaisivat voittajan kuvan lehdessään ja tekisi jonkinlaisen jutun, niin tulisi uskottavuutta asiaan.

Eli en usko, että niistä oikeesti kukaan edes mitään voittaa!

Kyllä 7 Päivää-arvontojen voittajista on lehdessä ollut juttuja. BB-Minnahan voitti 1995 kyseisen lehden arvonnassa auton. Hänestäkin oli silloin juttu lehdessä.

Itse en ole mitään kovin arvokasta voittanut, pölynimurin, lahjakortteja yms. mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka on ihan arvokkaita palkintojakin erilaisissa arvonnoissa voittanut.
 

Yhteistyössä