Onko kukaan opiskellut aikuisena merkonomiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai se kestää kolme vuotta? Mikähän on sitten vähän samantapainen koulutus kuin merkonomi, mutta lyhyempi? Yksi mun tuttu on käynyt sellaisen ja sai töitäkin heti, en vaan muista sen koulutuksen nimeä...
 
Mä valmistuin ekana merkantiksi vuonna -90 ja merkonomiksi vielä ennenkuin kuopus syntyi eli v. 96. Kolme vuotta kestää merkonomiksi opiskelu. Mulla ei kauheesti ole ollut tuon alan töitä mutta onhan siinä hyvätkin puolensa nyt kun teen tota myyntihommaa.
 
Mä olen lähdössä lukemaan merkonomin papereita ja 1-2 vuotta menee. Siis kun on jo yksi ammatti ja piiiiiitkä työkokemus alalta, niin saa hyväksiluettua kursseja aika hyvin. Ja iltapuolelle menen muutenkin opiskelemaan, eli kaikki päiväkoulun pakolliset perusaineet jää pois.
 

Yhteistyössä