onko kukaan opiskellut äitiyslomalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
onko kukaan opiskellut äitiyslomalla?
Siis en todellakaan tarkoita kokopäivätoimisesti, vaan ajattelin että pystyisköhän sitä suorittamaan avoimessa yliopistossa joitain kursseja, jaksaakohan sitä jne...
 
:wave:
Muutaman kuukauden eli vauva syntyi syyskuussa ja valmistuin joulukuussa Kaikki lopputyöt a viimeiset tentit jäi loppuun vaan hyvin meni. Vauva nukkuu niin paljon pienenä että luin aina ku vauva nukkui.
 
Joo
siis en todella ole aikonut mitään hikarointia harrastaa vaan lukea jonkun verran avoimessa iltaluennoilla, tuntuu että kaipasin ykkösen kanssa kotona ollessa sitä "omaa aikaa" ja tää vois olla myös osaltaan sitä...
 

Yhteistyössä