Onko kukaan ostanut apteekin tukisukkia raskauden aikaisen jalkojen turvotuksen takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tuttu sanoi, että heti kun oli koittanut tukisukkia turvotukseen tuli suonikohjuja. Itse tykkään tukisukista noin muuten, mutta en ole vielä näin raskausaikana koittanut - juuri tuon kamun kokemuksen perusteella :)

Ostin tavalliset lentosukat prismasta n. 7 ? (hinta viime vuonna) ja auttoivat hyvin. Olin seisomatyössä äitiysloman alkuun asti. Ja hyvät sukat oli. Ei jalat olleet väsyneet työpäivän jälkeen.

Ostin Instrusta. Maksoi 40 euroa, kaikista kevyin puristus näissä. Jalat on tykänneet, eikä suonikohju ole suurentunut entisestä. Tukisukkia suositellaan ensisijaisena hoitona suonikohjuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ostin tavalliset lentosukat prismasta n. 7 ? (hinta viime vuonna) ja auttoivat hyvin. Olin seisomatyössä äitiysloman alkuun asti. Ja hyvät sukat oli. Ei jalat olleet väsyneet työpäivän jälkeen.

Minulla ei lentosukat riitä. Jalat turpoavat ja kipeytyvät silti.. Pitäs olla tiukempi kiristys.

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Ostin Instrusta. Maksoi 40 euroa, kaikista kevyin puristus näissä. Jalat on tykänneet, eikä suonikohju ole suurentunut entisestä. Tukisukkia suositellaan ensisijaisena hoitona suonikohjuihin.

Mulla ei vielä noita kohjuja ole.. kannattaakohan niitä käyttää ennaltaehkäisevänä?

Yhteistyössä