M
Miä
Vieras
Siis ollut syömättä yhtään mitään enemmän kun viikon, useampia viikkoja? Mä ajattelin tehdä niin, tiedän terveysriskit ja muut, tahtoisin vaan tietää onko kellään kokemusta tästä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks sä meinaat tehä niin?? Jos meinaat pudottaa painoa ni sata varmasti tulee takaisin heti ku alat syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Siis ollut syömättä yhtään mitään enemmän kun viikon, useampia viikkoja? Mä ajattelin tehdä niin, tiedän terveysriskit ja muut, tahtoisin vaan tietää onko kellään kokemusta tästä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis täysin syömättä?![]()
Miksi ihmeessä? On kuule parempiakin tapoja laihduttaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks sä meinaat tehä niin?? Jos meinaat pudottaa painoa ni sata varmasti tulee takaisin heti ku alat syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Siis ollut syömättä yhtään mitään enemmän kun viikon, useampia viikkoja? Mä ajattelin tehdä niin, tiedän terveysriskit ja muut, tahtoisin vaan tietää onko kellään kokemusta tästä?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis täysin syömättä?![]()
Miä tiiän sen =) Ei ole ihan vaan laihdutuksesta kyse..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis täysin syömättä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis täysin syömättä?![]()
No miksi ihmeessä? Tuossa ei ole mitään järkeä.
Itse olen ollut 1½ viikkkoa hyvin vähällä ruoalla, vähän leipää söin välillä. Paino tippui tuossa ajassa 7kg. Mutta mä olinkin sairaalassa makaava syöpäpotilas enkä todellakaan enää halua tuollaiseen tilanteeseen. Tiesin itse, että pitäisi syödä enemmän, mutta kun ei pystynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Älä ota henkilökohtaisesti jooko =) Tiedän nyt että täällä ei tätä olis pitänyt kysyä, anteeks :hug: