Keskenmenon jälkeen (tai sen ollessa nyt käynnissä ) olen lukenut näitä juttuja, ja ilmeisesti lääkkeellinen tyhjennys tehdään yleisimmin Cytotec-lääkkeellä. Itse sain Methergin-reseptin, vuoto runsastui ja oli muutaman päivän kirkasta verta, mutta kertaakaan ei ole tullut ulos kunnon hyytymiä. Nyt lääkkeitä pitäisi ottaa vielä yksi päivä, ja vuoto on melkeinpä loppunut. Luulen, ettei kaikki ole tullut ulos ja joudun kaavintaan :/ Kivut ovat olleet välillä ihan tuntuvia, mutta ei kovia. Todella vähäisiä kuitenkin, koska menkkojen aikana olen tuskaisempi. Viikkoja oli 9-10, mutta alkio oli lopettanut kehittymisen varmasti jo paljon aiemmin, koska hcg oli jo keskenmenon todetessa 0. Johtuisiko hyytymien vähyys siis tästä? Jälkitarkastus on onneksi jo maanantaina. Onko kukaan siis käyttänyt näitä lääkkeitä ja miten on toiminut?
Lisään vielä, että ennen lääkkeiden aloittamista vuoto alkoi ruskealla tuhrulla ja muutaman kerran tuli pönttöön kunnolla verta jossa myös pieniä hyytymiä...
Lisään vielä, että ennen lääkkeiden aloittamista vuoto alkoi ruskealla tuhrulla ja muutaman kerran tuli pönttöön kunnolla verta jossa myös pieniä hyytymiä...