M
mutru
Vieras
Mitä kauppaa suosittelet? Mitkä on hyviä tuotteita? Tämä on niin pieni paikkakunta, että täällä on hyvin suppeat valikoimat, siksi ajattelin tilata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikö kukaan? kaikki taitaa ostaa kaupasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikö kukaan? kaikki taitaa ostaa kaupasta..
Mitä tarkoitat luomukaupalla, onko sinulla mielessäsi jo joku tietty luomutuotteita myyvä liike? Minä tilaan ruokapiirin kautta luomutuotteita sen minkä mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikö kukaan? kaikki taitaa ostaa kaupasta..
Mitä tarkoitat luomukaupalla, onko sinulla mielessäsi jo joku tietty luomutuotteita myyvä liike? Minä tilaan ruokapiirin kautta luomutuotteita sen minkä mahdollista.
googlasin sanalla luomukauppa ja sieltä tuli monta vaihtoehtoa, siks ajattelin että osaako joku suositella erityisesti jotain.. Ei täällä taida olla ruokapiiriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikö kukaan? kaikki taitaa ostaa kaupasta..
googlasin sanalla luomukauppa ja sieltä tuli monta vaihtoehtoa, siks ajattelin että osaako joku suositella erityisesti jotain.. Ei täällä taida olla ruokapiiriä.
Kokeile ihmeessä jotain löytämääsi kauppaa.meillä on jauhoissa siirrytty kokonaan luomuun, kananmunat ovat joissakin toimituksissa luomua, toisissa vaan vapaan kanan munia, riippuu saatavuudesta ja toimittajasta. Lihaa mielelläni ostaisin myös luomuna, mutta ruokapiirimme ei ainakaan vielä pysty takaamaan kylmäketjun katkeamattomuutta. Nyt uusimmassa jaossa otan pensasmustikkaa ja puolukkaa myös. Lisään vielä, että meillä on aika uusi ruokapiiri, sen idea on luomuakin enemmän lähiruoassa, joissakin tuotteissa toteutuu kumpikin.