Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Mä tässä kuumeisesti mietin, että olisiko meidän lapsiluku jo täysi vai mahtuisiko perheeseen vielä yksi lapsi. Oon yrittänyt miettiä, että kun nyt on 5 tervettä ja kaikki ok. niin on hyvä. Tulevat harrastukset, vaatteet ja muut menot kuitenkinsyö rahaa. Nytkin menee ruokaan ja elämiseen kiitettävästi. Kuitenkin mietin että josko vielä kerran. Vai pitäisikö vaan tyytyä tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tämän viidennen jälkeen on![]()
jotenkin vapauttavaa sanoa noin B)
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tämän viidennen jälkeen on![]()
Niih..jonkun aikaa kunnes taas rupeet miettii että jospa sittenkiehkä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tämän viidennen jälkeen on![]()
Niih..jonkun aikaa kunnes taas rupeet miettii että jospa sittenkiehkä
![]()
![]()
äläs nyt aloita :hug:![]()
Mulla ei ollut edes neljättä odottaessa, saatika sen jälkeen tälläinen olo et ois ollu viimenen. nyt on.
Ja ihan varmaan tuun haikailemaan, eipä siitä taida päästä eroon. mut enää ei aleta tekemällä tekemään vauvoja![]()
Ja jos mä sitten jostain syystä joskus täällä paljastan vauvakuumeilevani niin joku ystävällinen voipi sitten nostaa tämän ketjun minulle muistutukseksi![]()