Onko liian arkiset vaatteet kälyn Yo-juhliin? *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Butterfly85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Mieluummin mustat kuin valkoiset legginsit, ainakin kuvan perusteella. No mä en valkoisista nyt muutenkaan tykkää :x

Mä olen samaa mieltä että ehdottomasti mustat leggarit!

voipi olla, valkoset legginsit ei nimittäin oo kovinkaan armeliaat mun reisille. Ei niissä pahoja muhkuroita oo, mut ei aivan silkoisetkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Käytättekö te legginsejä haukkuvat ihmiset sukkahousuja vai vihaatteko niitäkin? Perus legginsithän ovat sukkahousukangasta, jotka on vaan leikattu nilkasta poikki. Kaikki treggingsit ym. on taas sit ihan omanlaisensa.

Ja ap:lle.. Mun mielestä näyttää oikein hyvältä ja valitsisin kengät nro. 2. :)

Just se nilkasta katkeeminenhan siinä on se ongelma, katkasee jalan linjan epäedulliselta kohtaa ja saa suomalaisen persjalan näyttämään vielä persjalkasemmalta.

Sikshän avokkaatkin aikonaan keksittiin, kun nilkkurissa ja hameessa jalka on epäedukseen.

Samaa mieltä. Jos hame on niin lyhyt et alle pitää laittaa kalsarit, niin se on sit liian lyhyt. Jos mekko on tarpeeksi pitkä, ei ole järkeä laittaa kalsareita jotka tekee persjalkaiseksi. Viileällä sukkikset, kuumalla paljaat sääret. Minusta ruma muoti jonka kuolemaa odotan hartaasti.

Oletko jo kovin vanha ihminen? Ihan uteliaisuudesta..

Määrittele vanha? Olen 34 jos sillä nyt jotain merkitystä on.

Oon huomannu että kaikki leggarivastaiset on eri ikäryhmää kuin minä (parikymppinen). Sinällään ikäsi puolesta en vielä luokittele sinua vanhaksi.

Kyllä se on niin, että nuoremmilla on aina oma muoti ja vanhempien ei kannata antaa vinkkejä koska heillä päässä käsitys siitä mikä on sopivaa on eri.
Minusta tuo asu on keväisen raikas valkoisen kera ja eikös ne korkokengät auta jalkoja näyttämään paremmilta?

Uusimmat

Yhteistyössä