Onko lohikäärmeen vuonna syntyneet fiksumpia kuin lehmän vuonna syntyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "olen tatuoitu jätkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen syntynyt myös lohikäärmeen vuonna ja olen hyyyvin älykäs.

Naistenpäivän kunniaksi kuitenkin veikkaan, että siskosi kyllä päihittää nyt sinut :)

[QUOTE="olen tatuoitu jätkä";25832594]Äitini sanoo, että olen syntynyt lohikäärmeen vuonna. Siskoni lehmän vuonna. Kysymys on: kumpi on fiksumpi?[/QUOTE]

Ei sellasta ole kiinalaisessa tai teillä humpukki sivusto! Apina löytyy mutta EI lehmä!

[QUOTE="vieras";25832605]Minä olen syntynyt myös lohikäärmeen vuonna ja olen hyyyvin älykäs.

Naistenpäivän kunniaksi kuitenkin veikkaan, että siskosi kyllä päihittää nyt sinut :)[/QUOTE]

1977. Apina on syntynyt 1968. niillä on 12 kierto!

[QUOTE="verena";25832703]Horoskooppi – Wikipedia

Kyllä löytyy lehmää, possua, pupua,,,
Ravintoloissahan myydään härän/naudanlihaa joka loppupeleissä on lehmä....[/QUOTE]

Luonteeltaan lehmä lepponen ruohon syöjä jota välillä lypsetään! härkä on sitten joka suojelee lehmää ja vasikkaa! Jonkuhan sitä lehmääkin on puolustettava!

[QUOTE="vieras";25832742]Luonteeltaan lehmä lepponen ruohon syöjä jota välillä lypsetään! härkä on sitten joka suojelee lehmää ja vasikkaa! Jonkuhan sitä lehmääkin on puolustettava![/QUOTE]

Siis tarkoitat, että sonni suojelee lehmää ja vasikkaa, niinkui mies suojelee vaimoaa ja lastaan?

Yhteistyössä