T
tekkee niin pahaa
Vieras
Tosiaan äijä petti ja jätti sellaset arvet, että huhhuh!.. Siitäkin on jo yli vuos. Mutta tapahtuman jälkeen en oo pystyny luottamaan enää mihinkään. Siis en ymmärrä miten johonkin luottaminen on näin vaikeaa. Ihan sama kenestä ihmisestä puhutaan niin epäilen sen lojaalisuutta. En varmaan saa ikinä luotua normaalia ihmissuhdetta kehenkään. Nyt ärsyttää kaikista eniten se, että vihdoin oon tavannut niit mahottoman ihanan miehen ja ollaan jonkun aikaa jo tapailta. Mä niin tiedän, että mokaan tänkin jutun sillä, että oon mustasukkanen ja koko ajan mietin mitä tekee ja missä! Mä en kestätä tätä tunnetta
... Mä niin haluisin luottaa toiseen. Haluan uskoa kaikista ihmisistä hyvää, mutta en vaan pysty
..
Paskinta tässä on se, että muut ei todellakaan oo tehneet mitään ja siltin en pysty heihin luottamaan
..
Oli vaan pakko avautua.. mun tulevaisuus näyttää tällä hetkellä niin heikolta. Eniten harmittaa, että pilaan kaikki ihmissuhteet tällä mun epäileväisyydellä
Paskinta tässä on se, että muut ei todellakaan oo tehneet mitään ja siltin en pysty heihin luottamaan
Oli vaan pakko avautua.. mun tulevaisuus näyttää tällä hetkellä niin heikolta. Eniten harmittaa, että pilaan kaikki ihmissuhteet tällä mun epäileväisyydellä