onko mahdollista enää luottaa kehenkään? ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekkee niin pahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekkee niin pahaa

Vieras
Tosiaan äijä petti ja jätti sellaset arvet, että huhhuh!.. Siitäkin on jo yli vuos. Mutta tapahtuman jälkeen en oo pystyny luottamaan enää mihinkään. Siis en ymmärrä miten johonkin luottaminen on näin vaikeaa. Ihan sama kenestä ihmisestä puhutaan niin epäilen sen lojaalisuutta. En varmaan saa ikinä luotua normaalia ihmissuhdetta kehenkään. Nyt ärsyttää kaikista eniten se, että vihdoin oon tavannut niit mahottoman ihanan miehen ja ollaan jonkun aikaa jo tapailta. Mä niin tiedän, että mokaan tänkin jutun sillä, että oon mustasukkanen ja koko ajan mietin mitä tekee ja missä! Mä en kestätä tätä tunnetta :( ... Mä niin haluisin luottaa toiseen. Haluan uskoa kaikista ihmisistä hyvää, mutta en vaan pysty :( ..
Paskinta tässä on se, että muut ei todellakaan oo tehneet mitään ja siltin en pysty heihin luottamaan :( ..

Oli vaan pakko avautua.. mun tulevaisuus näyttää tällä hetkellä niin heikolta. Eniten harmittaa, että pilaan kaikki ihmissuhteet tällä mun epäileväisyydellä :(

Mun mies ei ole ikinä pettänyt, mutta paras ystävä kylläkin petti luottamukseni. Se kirpaisi ja kovaa: oltiin 20v. oltu parhaat ystävät, jaettu ilot ja surut ja luulin voivani luottaa häneen 100%:sti, sitten kävi miten kävi ja jätti kyllä isot arvet. Nykyään olen itse tosi kyyninen kavereiden luottamuksen suhteen.

Sulle antaisin vain sen kliseisen neuvon: sun on pakko yrittää unohtaa mitä entinen miehesi teki ja ottaa elämältä vastaan se mitä se tuo tullessaan. Kannattaa myös kertoa uudelle miehelle, että luottamuksesi on petetty ja siksi sinun on vaikea luottaa kehenkään. Yritä myös ajatella niin, että et halua entisen miehesi antaa pilata elämääsi ja kaikki miehet eivät ole kuin hän.

[QUOTE="vieras";24090056]Mun mies ei ole ikinä pettänyt, mutta paras ystävä kylläkin petti luottamukseni. Se kirpaisi ja kovaa: oltiin 20v. oltu parhaat ystävät, jaettu ilot ja surut ja luulin voivani luottaa häneen 100%:sti, sitten kävi miten kävi ja jätti kyllä isot arvet. Nykyään olen itse tosi kyyninen kavereiden luottamuksen suhteen.

Sulle antaisin vain sen kliseisen neuvon: sun on pakko yrittää unohtaa mitä entinen miehesi teki ja ottaa elämältä vastaan se mitä se tuo tullessaan. Kannattaa myös kertoa uudelle miehelle, että luottamuksesi on petetty ja siksi sinun on vaikea luottaa kehenkään. Yritä myös ajatella niin, että et halua entisen miehesi antaa pilata elämääsi ja kaikki miehet eivät ole kuin hän.[/QUOTE]

Miten se sun ystävä petti? Kyllähän nuo voi sopia, ei kuitenkaan aviopuolisosta kyse. Ainahan kavereille tulee kaikkee jotka vaan pitää sopia.

on mahdollista luottaa! ei ehkä 100% mutta on olemassa tosi suoraselkäisiä ihmisiä jotka eivät ole niin epävarmoja itsestään tai sitoutumiskyvyttömiä, ja osaavat olla parisuhteessa ja jos sellaisen löydät tunnet kyllä olosi hyväksi ja hän viestittää että ei ole pettäjä arvostavalla käytöksellään!!! toivottavasti löydät tälläisen ja silloin olosi ei ole epävarma. Itsekin olin aiemmin epävarma ja mustasukkainen ja silloin oli syytäkin..miehet oli vääriä! nyt olet viisaampi ja varovaisempi, en usko että tulet enää petetyksi...Luota vaan, kyllä se kannattaa, luota ennen kaikkea siihen että olet iste rakastettava ja luottamuksen arvoinen. Ja toinenkin VOI olla.

[QUOTE="vieras";24090110]Miten se sun ystävä petti? Kyllähän nuo voi sopia, ei kuitenkaan aviopuolisosta kyse. Ainahan kavereille tulee kaikkee jotka vaan pitää sopia.[/QUOTE]

No oli kolmas kaveri, joka yritti iskeä ensin mun miestä, sitten kun se ei onnistunut siinä (olin siis vieressä ja näin kaiken ) alkoi levittämään joka puolelle valheita mun miehestä että se iskee muita naisia aina kun mä en näe. Satuin kuulemaan tästä monien mutkien kautta, ja sitten kysyin tältä mun "bestikseltä" että onko se tyyppi joka levittelee paskapuheita mun miehestä (ja lopulta kuulemma myös meikäläinen huorasi ympäri kyliä) just tää kaveri niin hän kielsi ja sanoi ettei tiedä asiasta mitään. Sitten kuulin kolmelta muulta tyypiltä että tämä mun "bestis" oli mukana levittämässä näitä juoruja musta ja mun miehestä. Edelleen tää bestis valehteli mulle ja kielsi kaiken, kunnes sitten lopulta myönsi kun kerroin hänelle kaikista mitä olin kuullut, mutta ei pyytänyt edes anteeksi. Kiva tällaisella pienellä paikkakunnalla kun kaikki tuntee kaikki niin ihmiset luulee että me petetään toisiamme kilpaa.

Jos tää ystävä olis vaivautunut pyytämään anteeksi niin ehkä olisin jonkin ajan kuluttua voinut yrittää sopia. Kyse ei siis ollut ihan pikkujutusta vaan mun ja mieheni "maineen" pilaamisesta. Kerrankin joku tuli baarissa multa kysymään, että "miten te voitte vielä olla yhdessä kaiken sen jälkeen?". Nice. No, tää mun entinen ystävä on muutenkin muuttunut hirveästi pinnallisemmaksi ja erilaisemmaksi kuin minä, joten ei mua sinällään harmita. Tää on nyt täysin OT mutta vastasinpa kun kysyttiin.

Kyllä se ajan kanssa tulee. Minun kohdallani luottamuksen takaisin saamiseen meni useampi vuosi. Tämän hetkisen puolisoni kanssa on taisteltu tästä jo kauan, onneksi hän on ymmärtäväinen ja haluaa osoittaa luotettavuutensa. Toivottavasti kohdallesi osuu mies, joka pystyy ymmärtämään menneesi ja auttaa sinua pääsemään asian yli. Jaksamista!

Yhteistyössä