Onko mahdollista että (piilariasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turbosilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turbosilmä

Vieras
Jos eilen olin piilareiden testauksessa, ja toisen silmän kanssa oli ongelmia saada piilari pois. Silmä ärtyi ja punoitti tuon testisession jälkeen. Kuitenkin silmiin jätettiin piilarit ja pidin niitä 5 tuntia.
Aamulla herätessä silmän ulkokulma on kipeä ja silmä punoittaa ja vuotaa vettä. Onko automaattisesti tulehdus, vai voisiko olla tuosta räpläämisestä johtuvaa? ja jos on niin mikä auttaa?

mulla oli aluksi ainakin silmät herkkinä kun aloin käyttää piilareita, mutta sitten aika nopeasti silmä tottui. pidä tänään välipäivä ja katso mihin suuntaan menee, jos pahenee on tulehdus mutta jos helpottaa, niin ärtymystä vain. ja sit se että kaikille ei piilarit sovi just silmän herkkyyden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
mulla oli aluksi ainakin silmät herkkinä kun aloin käyttää piilareita, mutta sitten aika nopeasti silmä tottui. pidä tänään välipäivä ja katso mihin suuntaan menee, jos pahenee on tulehdus mutta jos helpottaa, niin ärtymystä vain. ja sit se että kaikille ei piilarit sovi just silmän herkkyyden takia.

Mutta siis toinen on ihan kuin koskematon. Terve kuin pukki, ja samanverran siinäkin niitä räplättiin. Toisaalta tässä nyt vetistelevässä silmässä oli ongelmia saada pois piilari.
Sitäpaitsi, mulla on eli linssi eri silmissä, siis eri merkkinen. Toisessa on Dailies ja toisessa Specsaversin oma. Ja tämä missä oli se oma on nyt ärtynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
jos tulehdus niin vaatii antibiootti rasvan ja tipat. ehkä parempi käydä näyttämässä... en osaa oikein sanoa kun en näe minkänäköinen silmä on.

Silmä punoittaa siis siltä valkoiselta osaltaan lähes koko silmän alueelta, ei niin paljoa tuolta yläreunasta. Vetistää niin että ei kuitenkaan vuoda ulos, vaan tunne on vaan todella kostea, ja peilistä katsoen kyllä näyttää tosi vetiseltä.

Kipu tuntuu siis tuolla ulkonurkassa semmoisena paineena. Mä oisin mennyt näyttämään, mutta mulle ei annettu aikaa. Sanottiin että lääkäri soittaa.

Yhteistyössä