Onko mahdollista perustaa anonyymi tili tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs. X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs. X

Vieras
Miten olis järkevintä hoitaa tää asia. Haluaisin, että mulla olis joku semmoinen tili, josta ei vois mua jäljittää. Eli sinne vois joku laittaa rahaa, mutta se ei vois saada selville kuka mää oon. Ja sitten voisin tolta tililtä siirtää rahaa oikeelle tilille? Tai mitä muita tapoja olis?

Eli juttu on se, että saisin rahaa mulle tuntemattomilta henkilöiltä joiden en edes haluaisi saavan tietää kuka mä oon. Jättisummista ei puhuta 100-300 euroo/per hlö. Onko neuvoa?

Mitä oot myymässä? Pikkuhousuja? Vai pakoilemassa sossua?

PayPal ja Payson tuli mieleen. Ainakin Paysonissa tarttee vain toisen sähköpostiosoitteen, jonka perusteella rahat sitten siirtyy. PayPal taitaa olla halvempi? Payson ottaa jonkun provikan välistä.

[QUOTE="pikku";25078415]Ei kuule onnistu. Kun sä avaat pankkitilin, niin siihen tarvitaan aina henkkarit. Muutenhan täällä olisi vilisemällä rahanpesijöitä joka lähtöön.[/QUOTE]

toki pankki saa tietää henkilöllisyyden mut ei ole kiva että joku sais selville kuka niitä pikkareita kauppaa

No en nyt ala jauhaa mistä on kyse, mutta samapa se vaikka olis jostain yllämainituista. Ei se haittaa jos on provikat, jos vaan pysyy salassa. Ja ei nyt puhuta kovin isoista summista, kenties 1 000/kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja kjähä;25078478:
Haiskahtaa sossun kusetukselta. Onneksi ei onnistu ihan helpolla.

Miksei onnistuisi? Ottaa rahat Paysoniin/paliin, josta siirtää kaverin tilille, ja kaveri nostaa ne käteisenä ulos. Jos ei löydy löyhämoraalista kaveria, niin sitten käyttää rahat nettikauppoihin.

Yhteistyössä