Onko meiän 10v tyttö pieni? 11v....135cm ja 27kg.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sininisiipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mun 10v poika 164cm ja on ikäisekseen tosi pitkä ja TÄYSIN kyllästynyt ihmisten mulkoiluun ;)

Minä 31v olen saman pituinen :D

Ja minä olen 162cm. Mutta isänsä on 192cm ;)

Meidän 10v:n samanikäinen kaveri on minua melkein päätä pidempi, itse oon 158cm :p :whistle: :xmas:

Mun poika? :D

Muuten menis nappiin, mut tuon pojan äitikin on lähemmäs 190cm :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mun 10v poika 164cm ja on ikäisekseen tosi pitkä ja TÄYSIN kyllästynyt ihmisten mulkoiluun ;)

Minä 31v olen saman pituinen :D

Ja minä olen 162cm. Mutta isänsä on 192cm ;)

Meidän 10v:n samanikäinen kaveri on minua melkein päätä pidempi, itse oon 158cm :p :whistle: :xmas:

Mun poika? :D

Muuten menis nappiin, mut tuon pojan äitikin on lähemmäs 190cm :xmas:

:laugh:

Lapset on yksilöitä, mun tyttö 11v jo n.160cm, ihan normaali pitkä tyttö. Samalla pituuksilla mä olen kasvanut aikoinaan ja seiskan alussa olin jo tämän 175cm mitä nytkin...nopea pituuskasvu, paino ei pysnyt perässä mulla ja aika hoikka olin ylä-asteen alussa, samoin näyttää tytsy kasvavan, pituutta tullee todella nopeaan tahtiin.
Mutta, ei me aikuisetkaan olla saman kokoisia, miksi lapsien pitäisi, geenit vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
No ei mikään ihan pienikokoinen minun mielestäni. Oma tyttöni on kohta 9v. ja noin 125cm ja 22kg. On kyllä luokkansa pienin.

Mä olin vielä pienempi. :ashamed: :D Mutta jäinkin pieneksi. Omat lapset onkin sitten ihan normaaleja.