Säälittää niin tutun lapsi... 11v ja 163cm/70kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kun vois auttaa jotenski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen 16 v. poika, ja oon 163 cm ja 70 kg. Olen ehkä hieman ylipainoinen, mutta harrastan liikuntaa lähes päivittäin ja pelaan salibandyä. Totta kai ihminen hengästyy pienestäkin, se riippuu oletko tottunut siihen. Itse olen, eikä se juurikaan tunnu raskaalta.

No ei kai se kaverin tyttö ja tytön koko ole ap, n huolehaihe, vai? Tytön vanhemmat varmaan (?) huolehtivat lapsensa asioista, kun ovat käyneet lääkärissä ja muuta. Mitä tähän nyt sanoa..? Ap , huolehdi omistasi , jotenkaan ei vaikuta aidolta tämä huoli, täällä kirjoitella...En tiedä.

Onko ap:n tyttö oikeasti noin lyhyt 11-vuotiaana? Meidän 9-vuotias on jo 136 cm pitkä ja painaa 29 kg.

Mitäpä se sun säälittely auttaa, eikä tuo tyttö nyt niin tukeva ole. Itse 162 cm ja 67 kg, ja olen ihan normaalivartaloinen. Lapset kehittyy omaan tahtiinsa.

Niin on erikokoisia 11-vuotiaita. Miehen nuorempi tyttö eli 11-vuotias on 173cm ja painaa 55 kg. Vanhempi tyttö oli saman kokoinen 11-vuotiaana paitsi,että painoin vain 40 kg. Nyt 17-vuotiaana 176 cm ja painaa 48 kg.
Mun tyttö oli 11-vuotiaana 158 cm ja 40 kg,nyt 16-vuotiaana 164 cm ja 50kg.

Onko vanhemmat isokokoisia?

Olen samanlainen, paitsi ulkoilen kyllä päivittäin & menee siltakaadot ainakin vielä & voi olla että ole jopa yli tuon 163cm & olen kehittynein esim. koko luokasta, Tuo maha vain pitäisi saada pois =)

heh mun keväällä 6v täyttänyt poika on samaa kokoa noin kun sun 11v tyttös, 27kg ja 132cm :) tosin on tietty eri sukupuoltakin.
Niin ne lapet on erilaisia, niin kuin aikuisetkin :)

Itse painoin 11 vuotiaana 70 kiloa ja olin 156 cm pitkä. Minua Luultiin 13 vuotiaaksi ja painokseni veikattiin n. 35-45 kiloa. Äitini aina sanoi että vain luuni painavat. Eli osa lapsista voi painaa paljon enemmän miltä näyttää. Minä olin aina hämilläni kun minua puhuteltiin 13 vuotiaaksi. Itseni mielestä näytin normaalilta 11 vuotiaalta.

Mä olin itse ton ikäisenä yli 160 cm ja paino noin 45 kiloa. Muistan kärsineeni siitä, että mua sanottiin kuikeloksi ja liian laihaksi. Pituuskasvu jatkui ja yläasteen alussa olin jo 175 cm ja paino edelleen alle 50 kiloa. Terkkari määräsi viikottaiseen painon tarkkailuun, koska ajatteli että mulla on anoreksia, vaikkei ollutkaan. Ruoka maistui, mutta paino ei vain noussut. Saa nähdä, miten oman lapsen kanssa käy, nyt 5-vuotiaana aika keskiverto lapsi.

Tyttö on tosi iso kokoinen. Ikää 11v ja 163cm pitkä ja painaa sen 70kg kun puoli vuotta sitten kysyin, nyt jo ehkä enempi =( Ite oon 162cm ja painan 54kg. Minulla saman ikäinen 11v tyttö ja 135cm ja 27kg.

Tyttöä kiusataan ja erottuu massasta. Häntä on paljon tutkittu ja lääkäreissä ravattu. Tyttö on fyysisesti myös erittäin kehittynyt ikäiseksekseen.

Nuoremmat lapset perheessä näyttävät kasvavan samaan malliin. Huolestuttaa tytön tulevaisuus jne. Jonkinlainen ruokavalio oisi ihan Ok varmasti mutta lapsi on perso makean perään.

Hassua kun 11v on minua pidempi. Jo muutama vuosi sitten jouduin häntä varomaan kun juoksi päin tai ohi... Meinasi itseltä jalat alta lähteä....
Sori vain mutta olen 10v olen 157cm pitkä ja painan 58kg olen fyysisesti 13v tasolla kaikki kehittyy omalla ajalla pitäisi sinunkin se tajuta!

Yhteistyössä