H
hölmö gallup
Vieras
Miehen kaveri kerran esitti erään viulistin musiikkivideoita meille ja vähän nahisteltiin kun hänen mielestä viulisti oli niiiiin hyvännäköinen (ja niin onkin), ja itse sanoin että aika nuoren ja laihan näköinen jne.
Kuitenkin kun kaveri läks, niin kysyin kiusallaan että tykkääkö mieskin tuonnäköisitä naisista. Ja hän vastasi että siinähän on ilmetty sinä, pienemmillä tisseillä ja ilman muotoja. Mutta että naama, tuikkivat silmät ja hymy on ihan samat. Ja yleinen peikko-lookki takkuisen tukan kanssa
En kyllä itse edelleenkään osaa samaistua tuohon henkilöön (painaa varmaan vain puolet siitä mitä minä
), mutta tuntuu vain niin ihanalta kun mies niin tosissaan väitti että on samaa näköä 
Ja vielä linkki:
Lord of the Rings Medley- Lindsey Stirling - YouTube
Kuitenkin kun kaveri läks, niin kysyin kiusallaan että tykkääkö mieskin tuonnäköisitä naisista. Ja hän vastasi että siinähän on ilmetty sinä, pienemmillä tisseillä ja ilman muotoja. Mutta että naama, tuikkivat silmät ja hymy on ihan samat. Ja yleinen peikko-lookki takkuisen tukan kanssa
En kyllä itse edelleenkään osaa samaistua tuohon henkilöön (painaa varmaan vain puolet siitä mitä minä
Ja vielä linkki:
Lord of the Rings Medley- Lindsey Stirling - YouTube