Onko mielestäsi sama asia, mies rinta paljaana ja nainen rinnat paljaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
siis eihän ne rinnat ole lisääntymiselin, mutta kun joku selitys piti sanoa, niin mun mielestä ne voi rinnastaa sukup. elimeksi..Koska miehillä ei ole rintoja ja tuskin kukaan miehen nänneistä kiihottuu samalla tavalla kuin naisen. Ja jos naisella ei ole rintoja, siis vaikka esim. rintasyövän takia poistettu, niin ei kaiketi tuolla liiku ilman paitaa...Vai ootko nähnyt? Naisen rinnat on siis seksualisoitu..niinkuin tuolla sanottiin aiemmin.

tota sen verran vaan että kyllä miehelläkin voi olla rintasyöpä ja nimen omaan sillä nimellä kulkee. ja mä ainakin kiihotun miehen rintakehästä ja nänneistä!!! Mies ilman paitaa on hyvinkin kiihottava näky ;)

Ei oo, mutta sais olla. Jos täällä päin maailmaa ei pistettäs naisia putkaan siveettömästä käytöksestä jos kulkee ilman paitaa, nii mie heilusin tuolla ulkona tissit paljaana aina ku ilmat sen sallis ;)

No mun miehen rintakehästö on niin karvainen, että on syytä pitää se piilossa, muuten joku katala nainen yrittää pihistää koko äijän. :p

Ja KUKA muka haluaisi nähdä mun rinnat ja navan niitten välissä? Kun ne on tukevasti rullattu liiveihin, ne näyttää melkein oikeilta tisseiltä.

Yhteistyössä