Onko mies kannattava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27663318:
No tuo on mun suunnitelmani. Tai ainakin nyt odotan ensin, että kuopuskin on lentänyt pesästä. Mutta ei kyllä yhteistaloutta silloinkaan vaan omat huushollit kummallakin, mutta yhdessä voidaan viettää aikaa niin paljon kuin se kummallekin sopii. Viettää aikaa vuoroin kummankin kotona, käydä teatterissa, konserteissa, ravintoloissa syömässä, kesällä terdellä, matkustella jne.

Mun äiti on eläny noin jo viimeset 10 vuotta :D ja suht hyvin pyyhkii.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27663293:
Elä ny kuitenkaan mitää stressiä ota, että 'pitäis' olla suhteessa.
Jos siä viihdyt hyvin noinkin, ja siulla on hyvä olla, ni sehän se on tärkein :)
Ja jos joku kerta sattuukin kolahtamaan jonkun kanssa, ni kyllä sen sitten tajuaa. Enkä itse ainakaan usko, että se paras kumppani itselle löytyy kamalan etsinnän tuloksena.
Vasta kun osaa olla itsensä kanssa, voi olla jonkun toisen kanssa joten siulla on ainakin se puoli kunnossa tulevaisuutta ajatellen, joten varmasti se suhteeseen ryhtyminenkin on sitten helpompaa.

Tottakai varmasti sellaset suhdekuviot mietyttää, kun sinkkuus on yleensä ohimenevä vaihe. Tai se ajatellaan sellasena, telkkarikin suoltaa kaikenmaaliman puoliso sille ja tälle-settiä. Mikä on vähän outoa, koska miksi ihmisen olisi pakko löytää itselleen joku jonka kanssa asua? Ei se seksuaalinen rakkaus ole yksin se tekijä, mikä saa ihmisen onnelliseksi.
Toisille riittää ihan platoninen rakkaus, hyvä työ, urheilu, muoti jne.

Siä oot edelleen nuori, ja elämä ihan vasta edessä päin. Nauti siitä, sä vaikutat hyvältä ihmiseltä :)

Kiitos :). Juu, en ota stressiä, kunhan pähkäilen.

Lähinnä mietyttää sekin kun luulin niin vahvasti exäni olevan se oikea, kunnes varsinainen yhdessä asuminen ja lapsen hankinta osoittikin homman olevan kaikkea muuta. Ja tietyssä mielessä välitän exästä vieläkin hyvin paljon, mutta siitä elämästä yhdessä ei vaan tullut mitään. Se oli liian kuluttavaa. Olen kyllä huomannut että mulla on tapana ajautua suhteisiin joissa mies imee musta kaiken irti saamatta itse mitään. Olen miettinyt et voiko edes olla olemassa miestä jonka kanssa olisi toisin ja tuntisin siihen vetoa? Mitäs jos tunnen vetoa vaan sellasia energiasyöppöjä kohtaan? Eihän sitä voi oikein päättääkään ketä kohtaan tuntee vetoa.

Vaikeaa.

[QUOTE="hmm";27663182]ei välttämättä. itse ratkaisin ongelman siten että minulla on ns. fuckbuddy joka myös on erittäin hyvä ystävä ja hänen kanssaan on hauskaa viettää aikaa muutenkin kuin intiimeissä merkeissä, mutta olemme kumpikin vannoutuneita sinkkuja emmekä halua seurustelukumppania pilaamaan elämänlaatuamme.[/QUOTE]

Hieman samoilla täällä. 17-vuoden avioliitosta pian 20 vuotta ja yksin haluan asua ja olla kuin haluan. Kavereita ja viihdykkeitä on, mutta ei ketään heistä asumassa kanssani. Liian sitovaa ja täytyisi sopeutua toisen tapahoihin ja tahtoon.

No tuo on mun suunnitelmani. Tai ainakin nyt odotan ensin, että kuopuskin on lentänyt pesästä. Mutta ei kyllä yhteistaloutta silloinkaan vaan omat huushollit kummallakin, mutta yhdessä voidaan viettää aikaa niin paljon kuin se kummallekin sopii. Viettää aikaa vuoroin kummankin kotona, käydä teatterissa, konserteissa, ravintoloissa syömässä, kesällä terdellä, matkustella jne.

Toi voisi olla toimivin järjestely myös mulle :).

Mä olen hoitanut asian niin, että mulla on sellanen kaverimies kuka on myös sinkku ja joskus läheisyyttä vailla. Me ei edes harrasteta seksiä mutta silloin tällöin käydään "treffeillä" tai käperrytään sohvan nurkkaan katsomaan leffaa ja nukutaan yö sylikkäin. En kaipaa parisuhdetta mutta läheisyyttä joskus joten mulle tämä tilanne on oikein hyvä. Itse en seksiä kaipaa, tällä miehellä on omat seksisuhteensa.

ihanaa ku saa jättää laskut maksamatta (uo. perintätomisto yms) paitsi vuokra, netti ja sähkö

saa meikkejä, vaatteita, voi käydä ravintolassa, shoppaila yms.!! :)

No itse en jätä laskuja maksamatta. Eikä meikit, vaatteet ja ravintolatkaan pahemmin kiinnosta. Mut voipa ihan rauhassa röhnöttää kirjan kanssa tai vaikkapa täällä ilman et on kukaan marisemassa.

Juuri noin! Viimeinen lähtee pesästä ehkä patin-kolmen vuoden sisään ja itse sitten pian eläkkeelle. Uusioperheitä ja 'isäpuolia' en ole halunnut.

Sanoisin että yksikään suhde seurustelumielessä ei ole kannattava "sijoitus" jollet oikeasti ole tavannut sellaista ihmistä johon tunnet vakavasti halua sitoutua kunnolla.

Sanoisin että yksikään suhde seurustelumielessä ei ole kannattava "sijoitus" jollet oikeasti ole tavannut sellaista ihmistä johon tunnet vakavasti halua sitoutua kunnolla.

Eli kaikki suhteet joihin olet halunnut sitoutua kunnolla on kannattavia, vaikka ne saattavat kariutua piankin syystä tai toisesta? Tietty ei voi tietää jollei kokeile, mut sekin joskus tympii.

Eli kaikki suhteet joihin olet halunnut sitoutua kunnolla on kannattavia, vaikka ne saattavat kariutua piankin syystä tai toisesta? Tietty ei voi tietää jollei kokeile, mut sekin joskus tympii.

Mielenkiintoinen kysymys. Kun suhde oli juuri päättynyt paskalla tavalla ja kipu oli kova, toivoin ettei suhdetta olisi ikinä ollutkaan vaikka suhde oli hyvä ennen tuota loppua. Mutta nyt ajattelen, että nekin kokemukset olivat tärkeitä ja tekivät minusta sen kuka olen nyt.

Yhteistyössä