D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
B) Samoin teen minä....joten kyllä se kait on siittä kiinni miten hän on katsellu sua...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
B) Samoin teen minä....joten kyllä se kait on siittä kiinni miten hän on katsellu sua...
Meillä esim töissä kosketellaan tosi paljon, aluks se oli tosi outoa mutta nyt siihen tottunut jo, hiukan kyl ihmetytti kun eräs työkaveri puristeli mun tissiä pitkään ja hartaasti kun puhu mulle mutta enpä jäänyt tuotakaan pohtimaan liian pitkäsksi aikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
Meillä esim töissä kosketellaan tosi paljon, aluks se oli tosi outoa mutta nyt siihen tottunut jo, hiukan kyl ihmetytti kun eräs työkaveri puristeli mun tissiä pitkään ja hartaasti kun puhu mulle mutta enpä jäänyt tuotakaan pohtimaan liian pitkäsksi aikaa![]()
Kuuluko ihan sun toimenkuvaan toi tissien puristelun hyväksyminen...????
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
![]()
Se on ihan hottis-nainen että en mä kieltänytkään, katselin vaan että jaaha että tällästä tänään.
En mä ole niin turhan tarkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja RPM:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No..aika vaikea kyllä sanoa? Ihan oikeesti vaan ton perusteella. mä esim puhun helvetisti ja katson juttukumppaniani ja saatan hipelöidäkin, ilman kiinnostuksen häivääkään
![]()
Se on ihan hottis-nainen että en mä kieltänytkään, katselin vaan että jaaha että tällästä tänään.
En mä ole niin turhan tarkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kipinäinensääri: mitä teet työksesi?