onko mies kiinnostunut vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riceeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riceeeee

Vieras
Tapasin tammikuussa miehen. Vietimme illan yhdessä. Kävimme joitain kertoja kahvilla, kunnes kuukauden tuntemisen jälkeen päädyimme molempien halusta sänkyyn. Sen jälkeen mies katosi. Kuulin hänestä vain satunnaisesti, tyyliin "hyvää kuuluu" ja välillä myös "mulla on ikävä sua ja haluan nähdä, mutta en tänään". Yritin sinnikkäästi saada miehen huomion, lähestyin häntä puhelimen kautta, aina hän ei vastannut ja puhui vain työkiireistä, mutta kertoi tykkäävänsä.
Lopulta suutuin, nostin kissan pöydälle ja kerroin etten ole enää kiinnostunut ja mies on satuttanut minua liikaa. Hän ilmoitti, että tykkäsi kyllä olla kanssani, mutta on halunnut miettiä asioita rauhassa, eikä halua kuitenkaan katkaista välejä.
Nyt tapasin hänet viikonloppuna kaiken tämän erossaolon jälkeen. Olimme molemmat nauttineet alkoholia ja baarissa. Hän juoksi halaamaan minua, pyyteli anteeksi. Pitkän keskustelun aikana hän selitti, että on ollut niin paljon töissä, on halunnut olla yksin, mutta tykkää minusta tosi paljon. Lopulta hän suuteli, minä väistin. Kerroin miten rikki olin kun odotin joka päivä hänen viestiään, jota ei koskaan tullut. Hän vain pahoitteli ja oli katuva. Loppuillasa, useiden drinkkien jälkeen, päädyin suutelemaan häntä. Tanssimme lähekkäin, suutelimme ja olimme kiihkeitä. Hän kertoi miten hyvä olin sängyssä ja miten ihana olen. Kysyin sitäkö hän minusta vain haluaa, vastaus oli ei. Valomerkin jälkeen hän kutsui minut luokseen, minä kieltäydyin ja sanoin, että soittaa selvinpäin jos haluaa minut sänkyynsä. Jätin hänet siihen ravintolan eteen kuin nallin kalliolle ja hävisin.
Myöhemmin kaverini kertoivat, että mies oli käynyt todella kuumana minuun baarissa sinä iltana ja selvästi oli yrittänyt jatkuvasti halata, suudella jne.
Laitoin tuon illan jälkeen miehelle viestiä, että oli ihanaa nähdä...ei vastausta. Eilen illalla laitoin uuden viestin, jossa kerroin, että haluan joskus nähdä...en suoraan kysynyt nähdäänkö...ei vastausta.
Mitä minun pitäisi ajatella?? Olen aivan rikki...juuri kun sain kiskottua itseni hänestä eroon, hän valtasi elämäni uudelleen. Olen todella ihastunut häneen. Tekisi mieli kysyä suoraan miksi hän ei vastaa minulle ja mitä minä hänelle olen? Silti tuntuu, että vain ahdistelen ja ruikutan hänen peräänsä, koska hän itse ei ikinä tee aloitetta saati edes laita viestiä. Miten saan umpikujan ratkaistua? Kehtaanko kysyä asiaa suoraan? Odotanko vain? Vai unohdanko? Se tuntuu silti niin vaikealta, haluaisin niin yrittää kaikkeni.
Mietin myös, eikö mies uskalla olla kanssani kun tilanteeni on niin herkkä. Olen juuri eronnut, minulla on lapsi ja kaikki kesken. Miksi silti emme voisi tavata? En minä mitään aviomiestä saati uutta isää ole lapselleni etsimässä....

Auttakaa, tämä tuntuu niin kamalalle....

Kiinnostit miestä vain sen verran että hän pääsi jalkoväliisi ja kun sai mitä halusi kiinnostus loppui.
Kun tapasitte baarissa mies kuvitteli että siinä olet taas helppo nakki tarjolla,sutasen taas ohimennen ja katoan.
Ei kannata moiseen tuhlata ajatustakaan.

No, miehiin kannattaa aina lähtökohtaisesti suhtautua siten, että ne juoksevat ensisijaisesti piparin perässä. Kun ottaa sen asenteen aluksi, niin ei ainakaan tule pettymään. Tuossa sun tapauksessa miestä tosiaan voi "häiritä" se, että sulla tosiaan on se ero just takana ja lapsi. (vaikka eipä sillä lapsella pitäisi niin suurta merkitystä olla, aikuisista ihmisistä kun on kyse)

Mun mielestä et ole todellakaan tyrkyttänyt itseäsi, toimit okeastaan hyvin kun jätit sen sinne baariin. Tuo vastaamattomuus/ei pidä yhteyttä kuulostaa kyllä huonolta js lähdetään miettimään, että onko mies kiinnostunut vai ei. On hyvä, että olet ottanut asian puheeksi. Totuuttahan se ei silti välttämättä paljasta, mutta mies nyt ainakin tajuaa että sinä olet funtsinut asiaa. Hänkin kyllä varmasti on, muttei ehkä vielä ole ihan varma siitä, mitä haluaa.

Ajan kanssahan se selviää, mutta jos ei ala yhteydenottoa kuulumaan, niin luultavasti ei ikävä kyllä ole niin kiinnostunut sitten. Mutta älä ala liikaa pommittamaan sitä millään viesteillä ainakaan, se saa monet miehet ihan takajaloilleen. Samoin kaikki sitoutumisläppä ym. Ne tarvitsee aikaa tollasten miettimiseen.

[QUOTE="Jenis";23718308]Piiiiiiitkän elämänkokemukseni perusteella sanoisin, että jos pitää kysyä, niin ei ole. Kiinnostunut, siis.[/QUOTE]

Mä olen kans yleisesti ottaen samaa mieltä, mutta mulle esimerkiks on paljastunut ainakin kolmelta taholta vasta myöhemmin, että mies olis ollut kiinnostunut, mutta ei vaan uskaltanut lähestyä.

Tuo mies on tasan kiinnostunut vain yhdestä asiasta sussa; seksistä. Ja siitäkin vain kännissä. Kyllä se nyt hyvänen aika muuten sulle vastais ja soittelis ja haluais nähdä jne. Nuo kiireet ja "haluan olla yksin ja miettiä asioita" on selvällä suomenkielellä sanottuna: "mua ei kiinnosta".

Älä nyt hyvä nainen roiku enempää, anna olla. Tuo on epätoivoista.

Lisätään vielä, että jotkut miehet ovat vieläpä erityisen sinnikkäitä esittämään, että olisivat kiinnostuneet jostain muusta kuin pelkästä seksistä. Mutta kyllä sekin ajan kanssa tulee ilmi.

Siinä ehkä onkin se miesten ja naisten välinen suurin ero, mitä tällaiseen intiimiin kanssakäymiseen tulee. Naisilla on useimmiten tunnetta mukana seksissäkin (ts. monet kelaa, et "nyt toi saletisti rakastaa mua, kun haluaa olla mun kanssa tälleen" ym. soopaa.) Miehet taasen pystyvät hyvinkin harrastamaan ihan tunteetonta seksiä, ihan vaan saamisen riemusta. Toki tällaisia naisiakin on, mutta näin suuntaa antavasti.

Olen keskustellut tästä samaisesta asiasta viime aikoina useiden miesten ja naisten kanssa, siitä tämä mielipide.

Poista se numero nyt kännykästä ettei tule heikkona hetkenä taas tekstattua, on aika ala-arvoista jättää kokonaan vastaamatta, kertoo ihmisestä joka ei osaa tai ole kiinnostunut ottamaan toista yhtään huomioon.
Häntä varmaan hävettää kännissä puhutut pehmoiset.

Veikkaan että on kiinnostunut sinusta, mut lapsestasi ei ole ja sehän tulee siinä samassa paketissa, joten ei siksi voi harkita kanssasi mitään vakavampaa.

Ja kyllä, sillä on oikeasti väliä. En mäkään alkais seurustella miehen kanssa, jolla on lapsi. Ja ihan aikuinen ihminen olen. Haluan tutustua rauhassa omilla, ei kenenkään vieraan lapsen ehdoilla ja pystyä alkuun viettämään paljon ja pitkään aikaa vain kaksin ilman mitään kauheaa säätämistä ja järjestelyjä lapsen hoitopaikan löytymiseksi tai elämää sen mukaan, milloin lapsi on toisella vanhemmalla. En halua että mun tarvitsee kuulua lapsen elämään millään tavalla ennenkuin oikeasti tunnen kumppanini niin hyvin, että voin sanoa varmasti haluavani sitoutua häneen, koska en tahdo olla lapsen elämässä mikään katoava henkilö. Ja se ei tapahdu ihan muutamassa kuukaudessa.

[QUOTE="vieras";23718392]Mä olen kans yleisesti ottaen samaa mieltä, mutta mulle esimerkiks on paljastunut ainakin kolmelta taholta vasta myöhemmin, että mies olis ollut kiinnostunut, mutta ei vaan uskaltanut lähestyä.[/QUOTE]

Kyllä pitää aika hirmu arka olla, että ei voi toisen lähettämään viestiin (useisiin viesteihin) vastata. Siis viittaan ap:n tapaukseen, en sun :)

Niinpä niin....arvasinkin tai oikeammin tiesin vastauksien suunnan heti kun oikoluin tekstini. Siis onhan tämä ihan naurettavan epätoivoista...Plääh.

Jotenkin sitä vaan kuvitteli, kun vuosia roikkunut tunteettomassa parisuhteessa ja kerrankin sai taas sen uskomattoman tunteen aikaan, että tästä jotain tulisi, mutta ei niin ei. MÄ VIHAAN MIEHIÄ!!

Ja hällä ei ole vaimoa, eikä lapsia...oon käyny hänen luonaan ja tunnen muutenkin taustoja kun meillä yhteisiä tuttavia.
Kai mä vaan halusin uskoa, että olisin hälle jotain ja siks täällä asiaa kyselin.
Onneks te puhuitte mut järkiini. Poistan sen numeron, koska tiedän, että laitan sille kuitenkin viestin taas joku viikko. Pitäiskö poistaa fb-kaverilistaltakin? :D

Ei oikeesti...tuntuu pahalle. Tosi pahalle.

mulla on tismalleen sama tilanne päällä, sillä erolla että päädytty 3 kertaa sänkyyn, viimesimmällä kerralla olin selvinpäin ja tajusin että mieshän on ihan tollo sängyssä, haha nyt se olen minä joka ei vastaa, siinäpä saa maistaa omaa lääkettään

Voit kokeilla laittaa viestin, että jos haluaa jotain vakavaa sun kanssa, niin tapaatte juhannusaattona Seurasaaren sillalla klo 18 (tai uudenvuodenyönä Empire State Buildingin huipulla) :heart:
Voihan se olla niinkin, että mies on joutunut vaikkapa onnettomuuteen ja herää kolmen vuoden päästä ja saa vasta sitt sun kaikki viestis... :heart:

Jep, ei ole kiinnostunut muuten kuin pesästä. Itsekin harrastan kyseistä puuhaa. Puolustukseksi on sanottava se, että toiminta on osittain hallitsematonta/tiedostamatonta. Selvinpäin miettii, ettei varmasti sorru johonkin, mutta kännissä tilanne muuttuukin.

[QUOTE="vieras";23718467]Veikkaan että on kiinnostunut sinusta, mut lapsestasi ei ole ja sehän tulee siinä samassa paketissa, joten ei siksi voi harkita kanssasi mitään vakavampaa.

Ja kyllä, sillä on oikeasti väliä. En mäkään alkais seurustella miehen kanssa, jolla on lapsi. Ja ihan aikuinen ihminen olen. Haluan tutustua rauhassa omilla, ei kenenkään vieraan lapsen ehdoilla ja pystyä alkuun viettämään paljon ja pitkään aikaa vain kaksin ilman mitään kauheaa säätämistä ja järjestelyjä lapsen hoitopaikan löytymiseksi tai elämää sen mukaan, milloin lapsi on toisella vanhemmalla. En halua että mun tarvitsee kuulua lapsen elämään millään tavalla ennenkuin oikeasti tunnen kumppanini niin hyvin, että voin sanoa varmasti haluavani sitoutua häneen, koska en tahdo olla lapsen elämässä mikään katoava henkilö. Ja se ei tapahdu ihan muutamassa kuukaudessa.[/QUOTE]

oi, tää oli just se, mitä mä olen miettinyt. Koskaan ei nimittäin ole sanallakaan kysynyt lapsestani tai kommentoinut jos jotain siitä puhun. MUTTA mies haluaa vakiintua, haluaa lapsia ja haluaa vaimon. Sen tiedän ja sen olen yhteisiltä tutuiltammekin kuullut. Mutta asia taitaa olla juuri niin, hän ei halua tavata, koska en voi jäädä yöksi, emme voi viettää pitkiä päiviä yhdessä, aamuja sängyssä, lomailla jne. Siinä on varmasti tarpeeksi syytä ehdelle miehelle!

itsekkin vuosia paskassa liitossa vuodenvaihteenjälkeen ero ja nyt lastenkanssa omaan kotiin, mies sai minut ihastumaan kehuja ylisti kauniiksia, sitten taas mitän ei kuulunut moneen viikkoon ja yhtäkkiä taas kyseli kuulumisia ja mä ollin tietty heti mukana, sama toistu uudelleen ja uudelleen, koskaan hän ei vastannut minun kyselyihini! vappuna tavattiin viimesen kerran, hän tuli luokseni, tajusin etten halua tommoista, missään suhteessa, kun mikään ei toimi niin ei toimi, pahalta tuntuu koska hän sai minut ihanstumaan, luulin jo olevani tunteeton, ja sitten aina paskattiin henkisesti maahan sen jälkeen ku oli ylistetty maasta taivaisiin.

Niin minustakin vaihtoehtoja on tasan kaksi, että haluaa vain pillua tai lapsesi on esteenä. Anteeksi sanon suoraan, mutta tuo viestien lähettäminen menee jo roikkumiseksi. Varsinkin kun ei siihen ensimmäiseenkään vastannut.

Kannattaa yrittää unohtaa se mies, ei ole tosissaan sun kanssa ja varmaan sen itsekin tajuat.

Nyt kun olet asioita pohtinut, niin missä menee raja? Jos (ei niin vakavasti) pohditaan, mihin asti mies on valmis menemään, voiko se mennä vaikka naimisiin pelkän seksin takia hämäystarkoituksessa? Miten miehen rakkauden voi erottaa seksistä?

Naimisiin menemisestä en tiedä, mutta aika paljon osa on valmis näkemään vaivaa. Osa haluaa tavata usein (myös ei-eroottisissa merkeissä); viedä ulos syömään, johonkin harrastuksiin jos on yhteisiä, muuten vaan hengailla, viedä shoppailemaan tai viedä jopa ulkomaanmatkalle. Ja samalla tiestysti lässyttää, miten ihana ja kaunis ja muista erottuva sitä taas onkaan.

Näitä on nähty. Mutta se hyvä puoli tuollaisissakin on, että vahingosta viisastuu, eikä enää ole niin naiivi kuin joskus on ollut.

Lisättäköön vielä, että em. tapauksissa mies on kuitenkin saattanut ajatella, että kyseessä on hänen makuunsa ihan laadukas nainen, jolta olisi kiva saada useamminkin kuin pelkästään kännissä baari-illan jälkeen. Jotain vakipanotyyppistä ajattelua siis.

Noissa puhtaissa seksisuhteissa on vaan se huono homma, että jos sitä tunnetta ei ole toisella tai kummallakaan mukana siinä jutussa, niin suhde tulee ennemmin tai myöhemmin lopahtamaan. Siitä sen sitten viimeistään huomaa, että mikä oli partnerilla ajatuksena.

Viimeksi muokattu:
No mistä se sitten on paljastanut, että ovat halunneet vain seksiä, ilmeisesti kuitenkin ilman tunteita tms? Missä menee raja siinä, että mies on "fiksautunut tiettyyn jalkoväliin" siinä määrin, että vie ulkomaanmatkoille yms, vs. että mies on ihastunut?

Jotkut miehethän pönkittävät egoaan sillä, että kaatavat mahdollisimman paljon mielestään hyvännäköisiä naisia ja tarjoavat heille jos jonkun näköistä palvelua pitäkseen heidät itsellään. "Katsovat peiliin ja pörhistävät leijonanharjaansa ja ajattelevat, että onpa taas tullut kaadettua yksi nainen lisää". Niinkuin muuan mies asian ilmaisi.

Ihastunut mies ei kyllästy naiseen samantien kun alkuhuuma on ohi ja nainen on "läpiajettu" niin sanotusti. Se aika minkä se ottaa lienee yksilöllinen.

Seksisuhteista noin yleensä mainitsinkin tossa ed. viestissä.

Viimeksi muokattu:
No joo tätä nyt on aika turha sanoa kun kaikki muutkin melkein jo sanoi, mutta ei ole kiinnostunut. Poistat sit kans sen numeron ettet tee itseäs vielä enemmän naurettavaks, aika epätoivoista toi tekstailu ja soittelu... sori vaan. Mutta ne tunteet menee ohi, miks ihmeessä sä edes haikailisit tuollaisen kusipään perään?