Onko minua verkkokauppahuijattu? Mihin otan yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nana"

Vieras
Tilasin vaatteita nettikaupasta tuossa kolmisen viikkoa sitten. Ystäväni on usemmankin kerran tilannut kyseisestä putiikista ilman ongelmia ja tuotteet on toimitettu nopeasti. Postitusajaksi luvataan 2-8 työpäivää.

Koko tämän kolme viikkoa tilaukseni kohdalla lukee edelleen että tilaustani "prosessoidaan". Laitoin sinne viikko sitten sähköpostia jossa tiedustelin syytä tilauksen viivästymiseen ja toivoin nopeaa vastausta. Viestiini ei ole reagoitu millään lailla.

Googletin sitten yrityksen yritystunnuksen, sen rekisteröintitiedot, osoitteen ja puhelinnumeron. Soitin numeroon ja sieltä vastani nainen joka kertoi olevansa ulkomailla, että firmaa hoitaa eräs toinen henkilö ja vakuutti minulle että tilaus on varmasti tulossa. Tulee kuulema kyllä. Kiitin tästä ja odottelin viikon. Tilaustani edelleen "prosessoidaan".

Nyt mietin että laitanko sinne sähköpostilla reilun varoituksen että jollei tilaukseni etene tai jollen saa selvitystä tilauksen viivästymisen syistä ja tietoa että milloin tuotteet ovat tulossa, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja mahdollisesti poliisiin. Rahani ainakin haluan takaisin. Uskalsin maksaa etukäteen sekä ystäväni että netin hyvien asiakaskokemusten perusteella.

Toisaalta voisin myös soittaa uudelleen tuohon numeroon ja vaatia sen henkilön numeroa joka asioita hoitaa.

On kyllä inhottava fiilis tästä >:( varsinkin kun mitä olen kyseisestä firmasta muiden tilanneiden kanssa jutellut niin näillä näkymin olen ainoa joka ei ole saanut tilaamiansa tuotteita. Haluaisin edes selityksen että MIKSI?

Mikä putiikki?
Soita sinne uudestaan ja uudestaan kunnes saat joknu kiinni joka tuntuu tietävän jotain. Älä vain istu ja odota. Ehkä niillä on käyny joku moka sun tilausken kohdalla.. jos on muutoin saanut pääasiassa hyvää palautetta asiakkailtaan?

Maksa aina luottokortilla eikä ennakkomaksulla.

Luottokorttia ei ole eikä tule. Eläisin kuitenkin yli varojeni :D

En tiedä kannattaako minun mainita firman nimeä täällä. Sillä mikäli kyseessä on jokin inhimillinen erehdys ja saankin sitten tilaamani tuotteet, en halua mustamaalata yritystä turhaan.

Mutta jos asiat menee siihen että joudun hakemaan viranomaisten kanssa rahojani takaisin niin kyllä kailotan asiasta isosti ja jokaikisellä vastaantulevalla foorumilla ettei sitten muut tulisi huijatuiksi. Sen verran suututtaa kuitenkin.

Ei kolmen viikon myöhästyminen voi olla inhimillinen erehdys. Ehkä sitten, jos asiasta oltais oltu suhun edes yhteydessä, mutta ei ole, niin aika varmasti kusetus. Kerro vaan se firman nimi niin osaa muutkin olla varuillaan.

Yhteistyössä