Onko minulla mitään mahdollisuuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ujo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ujo"

Vieras
Hei,

Meillä oli viikonloppuna työpaikan pikkujoulut ja siellä minulla ja työkaverillani oli (ehkä) pientä vipinää. Mietin, että uskaltaisinko häntä lähestyä? Itse olen aika ujo näissä asioissa ja jonkin kerran siipeeni saanut, joten en halua "tyrkyttää" itseäni jos toinen ei minua haluakaan.

Pikkujouluissa tanssimme kaksin ja porukalla ja hän tuli istumaan viereeni, laittoi käden olkapäälle ja pientä koskettelua oli esim. jutellessa (otti kiinni vyötäisiltä tai piti kättään lantiollani jne). Kuitenkin myöhemmin illalla hän ei eräällä kerralla takaisin pöytään tullessaan tullutkaan enää viereeni istumaan. Lähdin itse kotiin oikeastaan melkein heti tämän jälkeen, joten en tiedä olisiko tilanne tästä "korjaantunut".

Kysyisinkin nyt teiltä, että olenko tulkinnut normaalia kohteliaisuutta väärin vai voisiko hän olla edes vähän kiinnostunut? En tunne kyseistä miestä vielä kovinkaan hyvin, joten en itse oikein osaa hänen viestejään tulkita. Lisäksi pelkään, että hän kuvittelee minun olevan kiinnostunut eräästä toisesta työkaverista, jonka kanssa olemme vain hyviä ystäviä ja pystyn hänelle juttelemaan enemmän ja vapautuneemmin.

Kysymykseni kuuluukin, olenko jo pilannut koko jutun tai olenko elätellyt vain turhia toiveita?

Yhteistyössä