S
sun_girl_
Vieras
Hei.
Minulla on nyt vähän yli kuukauden ikäinen pieni prinsessa
Alussa kaikki meni hyvin ja maitoa tuli... mutta sitten jossain vaiheessa kun imetin, niin vauva rupesi joka syöttö kerralla huutamaan hirveästi, joten ajattelin että tuleeko sieltä maitoa edes tarpeeksi..no pakkohan minun oli antaa imetyksen lisäksi korviketta, että vauva saisi kunnolla syötyä. Juttelin asiasta myös terkkarin kanssa ja hän sanoi, että anna imetyksen jälkeen aina tuttipullosta äidinmaidonkorviketta lisäksi. Ja niin olen myös tehnyt..mutta ongelma onkin nyt siinä, että pikkuiselle ei kelpaa enää rinta ollenkaan
Voiko olla mahdollista että hän on tottunut pulloon liikaa ? Tai sitten minulta ei vaan yksinkertaisesti tule maitoa..
kun rinnasta puristaa, niin kyllä sieltä maito tippoja ainakin tulee..Olen kokiellut myös pumpata ja silloin kun rinnat eivät ole olleet täynnä maitoa, niin pulloon ei ole tullut kuin vaan pari tippaa maitoa..ja sit kun rinnat on ollu täynnä maitoa, niin silloinkin tulee vain pikkupullosta puolet täyteen... ja kovalla työllä nekin
Siis alussa kaikki oli hyvin ja vauva söi säännöllisesti rintaa parin tunnin välein..en oikeen ymmärrä..Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia.. Nyt joudun siis vain antamaan korviketta kun imetyksestä ei vaan kertakaikkiaan tule mitään..olen joka päivä monesti yrittänyt mut ei vaan kelpaa..naama punasena vaan huutaa 
Minulla on nyt vähän yli kuukauden ikäinen pieni prinsessa
Alussa kaikki meni hyvin ja maitoa tuli... mutta sitten jossain vaiheessa kun imetin, niin vauva rupesi joka syöttö kerralla huutamaan hirveästi, joten ajattelin että tuleeko sieltä maitoa edes tarpeeksi..no pakkohan minun oli antaa imetyksen lisäksi korviketta, että vauva saisi kunnolla syötyä. Juttelin asiasta myös terkkarin kanssa ja hän sanoi, että anna imetyksen jälkeen aina tuttipullosta äidinmaidonkorviketta lisäksi. Ja niin olen myös tehnyt..mutta ongelma onkin nyt siinä, että pikkuiselle ei kelpaa enää rinta ollenkaan