Onko muilla menkkojen aikaan virtsisoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nea

Jäsen
19.04.2004
151
0
16
Eli siis uudelleen kyssäri kuuluu että: Onko teillä muilla menkkojen aikaan samanlaisia oireita ku virtsatientulehduksessa?

Mulla on nää jutut alkanu viime kesänä; eli sillon ku vuoto alkaa niinku HANAT AUKI-tyylillä, ni tulee samanlaista kipua ku tulehduksen aikaan ja sattuu vähän vastaavalla tavalla kun käy vessassa. Sillon ku totesin tän ekan kerran, ni mainitsin siitä kaverille että epäilen et on virtsis alkamassa (mulla ei oo ollu moneen vuoteen eikä ennenkään missään nimessä usein) ni se kysy heti et onx mulla menkat et sil on joskus sillon samanlaisia tuntemuksia.

Mulla ei vaan ikinä ennen oo ollu, ja nyt tuntuu et joka kerta on vaan enemmän kipuja. Nytki on vuoto jo lakannu, mut kivut jatkuu sekä vessassa et vessan ulkopuolella. Ei kuitenkaan mee missään nimessä niin pahaks ku tulehduksen aikaan, et on pakko mennä hakemaan lääkkeet. Ja sillon ku on ollu virtsis ennen, ni on ollu PAKKO hakea lääkkeet koska kipu menee sietämättömäks.

OOTTEKO KUULLU VASTAAVASTA VAI OONKO FRIIKKI??

Sanoinki miehelle että #&%?$!* hyvin menee; Inssi kusi, herpes puhkes pitkästä aikaa ja kaikki paikat on kipeet...koko alapää täys sekasin :laugh:

-Nea, joka nyt menee oikeesti nukkumaan :heart:

Voisiko olla endoa? Olen kuullut, että joillain endo aiheuttaa vastaavanlaisia oireita, jos endopesäkkeitä on virtsarakossa. Oletko jutellut asiasta lapsettomuuslääkärisi kanssa? Tsemppiä!

heips!!!
mä oon samoilla linjoilla et onkohan endoa ku mulla sitä on ja aika ajoin on tunne ihan ku ois vitsis...
se just nimenomaan että kun endo painaa mullakin sinne virtsarakkoon ni tulee sellanen inhottava tunne...
-minttu-

Moikka!

Näkyykö endo siis ultrassa?

En oo maninnu lääkärille ku on niin uus vaiva, mut ens maanantaina pitää kysyä. Mitä muita oireita endo aiheuttaa??

Voihan vee jos on sitä :snotty:

-Nea

se endo ei näy ultrassa jos sitä ei oo tosi paljon,ainoastaan laparoskopiassa näkyy varmasti...
endo vaivaa mua ainaki tosi kipeinä kuukautisina ja välillä kuukautisten ulkopuolellakin.mua se on vaivannu tosi paljon ja enimmäkseen kipuna ja mun mielestä mun kohdalla vaikeuttaa myös raskaaks tulossa vaik lääkäri oliki erimieltä...mut viimeks ku mult poistettiin endoa ni tulin heti raskaaks mut meni kyl kesken...toivottavasti sulla ei sitä olis se on hankala "sairaus"
-minttu-

On miullakin välillä just ennen menkkoja virtsiittioireita: pissattaa vaikka on just käyny ja virtsaputkea särkee pissaamisen jälkeen.

Tuosta endosta ei ole kokemusta, kun ei itsellä ole, mutta kovat menkkakivut miulla johtuu masennuslääkityksestä (citalopraami) :/

Mulla nää oireet alkaa sillon kun alkaa kunnon vuoto ja esim nyt vaan jatkuvat vaikka vuoto loppu jo eilen. Ja saan kyl juosta vessassa koko ajan kierron riippumatta kierron kohdasta.
Muute´nki ku katoin oireita, ni kyllähän ne täsmää useankin kohalla...
Parasta vaan jutella lääkärin kanssa ku maanantaina meen, kai se selviää!

Yhteistyössä