Itse yritän opiskella viineistä tietoutta, vaikken viiniä juo. Onko se absolutisti viiniasiantuntija niin kaukaa haettua?
on jos et niitä viinejä maistele.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse yritän opiskella viineistä tietoutta, vaikken viiniä juo. Onko se absolutisti viiniasiantuntija niin kaukaa haettua?
Tietonro no1 :
palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.
Käyt väärissä baareissa ja väärässä seurassa. Minulle harva asia tuottaa yhtä paljon mielihyvää kuin syvälliset keskustelut ystävien kanssa porteria tai real alea siemaillen.-metelin takia ei voi keskustella
-kalja on yleensä huonoa ja kallista
-kaverit alkaa pokaamaan jotain sutturoita ja sitte niistäkään ei ole enää sitä vähääkään seuraa
Käyt väärissä baareissa ja väärässä seurassa. Minulle harva asia tuottaa yhtä paljon mielihyvää kuin syvälliset keskustelut ystävien kanssa porteria tai real alea siemaillen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29245193:Eiks se ois vähän sama asia kuin aseksuaali olisi seksiterapeutti?
Mistä lähtien kaljalla istuminen kavereiden kanssa on ollut snobbailua?Vähänkö oot snobi?
Taikka säveltäjä olisi kuuro.
Taikka säveltäjä olisi kuuro.
Tietonro no1 :
palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.
Vähänkö oot snobi?![]()
Tai scifielokuvien fani olisi kuuro-sokea? Voisiko silti väittää olevansa asiantuntija spokkihommissa?