Onko muilla miehiä jotka eivät halua käydä "viihteellä"?

Tietonro no1 :

palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.

viihtyy kyllä kotona ja on absolutisti, jos absolutisti niin ei koske viiniinkään;), tykkää kyllä hieroa mua, kotityöt jaetaan tasan, ei tykkää romanttisista leffoista, enemmän action miehiä.:D

-metelin takia ei voi keskustella
-kalja on yleensä huonoa ja kallista
-kaverit alkaa pokaamaan jotain sutturoita ja sitte niistäkään ei ole enää sitä vähääkään seuraa
Käyt väärissä baareissa ja väärässä seurassa. Minulle harva asia tuottaa yhtä paljon mielihyvää kuin syvälliset keskustelut ystävien kanssa porteria tai real alea siemaillen.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
Mies käy yhen kerran kesässä muutamalla oluella. Ja oikeesti vain muutamalla. Siinä se. Mutta on kuulemma nuorempana hypännyt ihan tarpeeksi. Kotona saattaa kyllä sitten tissutella, mutta baarit ja vastaavat ei kiinnosta.

Ei käy munkaan mies missään viihteellä. Ja toisaalta se harmittaa, koska se ei sitten haluaisi munkaan käyvän. Siis koskaan. Ei se tietenkään kieltää voi, mutta mököttää sitten. Mieheni ei kuitenkaan ole absolutisti, vaan saattaa esim. kesällä mökillä juoda, kotona ei juuri koskaan.

ei käy minunkaan.ollaan kumpikin absolutisteja.
jos käy jossakin, niin käy selvinpäin kuvaamassa ja katsomassa
konserttia.yleensä sitten jotain sellaista "julkkista",joka käy meilläkin kylässä.

Jos "viihteellä" tarkoittaa baareissa, niin ei oo koskaan tykännyt käydä (paitsi keikoilla). Ei se tarkoita sitä, että nysväisi mun kyljessäni koko aikaa. Tykkää vaan tehdä jotain muita juttuja.

Mun miehelleni parasta viihdettä on skeittaaminen muiden ikämiesten kanssa. Nuorena ne saattoivat olla vähän kännissäkin, mutta nykyään paikalle saavutaan farmari-Volvolla, joten juoda ei voi. Baarissa mies on käynyt noin 5 vuotta sitten.

Harvemmin tuo missään viihteellä käy. Yritän kyllä potkia aina välillä, että lähtis, mutta hyvin huonosti lähtee mihinkään. Hällä on aina koko seuraava päivä pilalla, kun verensokerit heittelehtii niin rajusti jos on juonut enempi. Toki hän toisinaan käy ja viime viikonloppuna, kun oli salibandy kavereiden kanssa saunomassa, niin totes, että oli tosi mukavaa pitkästä aikaa olla liikkeellä, mutta kyllä mä ymmärrän, että kotisohva vie useesti voiton, niin käy mullakin :)

Tietonro no1 :

palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.

Joo!
Pistää vähän silmään tämä "mun mies katsoo mieluummin mun kans leffaa" - jokaisella sama vastaus.

Oma mieheni ei käy lapsen saamisen ja erinäisten luottamusongelmien jälkeen kuin hyvin harvoin, itse käyn säännöllisesti.

Ja viihteellä käymisen ei toki tarvitse olla örveltämistä, alkoholia voi ottaa myös ihan kohtuudella, pitää hauskaa ja palata ajoissa kotiin. Enemmän kuitenkin menemme linjalla kotona pari lasia viiniä.

Ennen lasta meno oli vähän erilaista, menimme molemmat enemmän.

Taitaa olla 2krt/a jotkut duunipippalot (niissä viihdytäänkin pilkkuun asti :D) ja ehkä kerran pari saattaa eksyä kaverin kanssa kaljalle vuoden aikana. Ei vaan jaksa/huvita enempää. Itsekin olen jotain 1-3krt/a käynyt.

Täällä mä "päivystän" nytkin kotona kun ukko on pikkujouluissa. Veikkaan, että nukahdan ennenkuin kotiutuu mutta hyvä vaan :) pitäkööt nyt hauskaa kun niin harvoin lähtee.

Joo käy mies viihteellä, sen käsitys viihteestä vaan on 1,5 tunnin rääkkilenkki mahdollisemman mäkisellä pururadalla. Räkä poskella hoiperrellen tulee kotiin, kuten viihteeltä kuuluukin...:D

Tai scifielokuvien fani olisi kuuro-sokea? Voisiko silti väittää olevansa asiantuntija spokkihommissa?

Olisi se mahdollista, vaikka luulisi scifikirjojen olevan parempia hänelle. Täytyisi vain käyttää muiden kuvauksia. Aivan kuten viinin suhteen opiskellen ilman että itse maistelee. Joku voisi tietysti maistella ilman nielemistä.

Minä itse keskityn nauttimiseen molemmissa eikä minulla ole halua tulla asiantuntijaksi.

[QUOTE="Vierailija";29246406]Joo!
Pistää vähän silmään tämä "mun mies katsoo mieluummin mun kans leffaa" - jokaisella sama vastaus. [/QUOTE]

Moni mies valitsee noin. Eikä ne romanttiset komediat niin huonoja ole.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
meillä ei käy kumpikaan viihteellä, viimeksi on käyty ravintelissa jotain 8 vuotta sitten. Mieluummin vietetään aikaa mökillä kalastellen (ja mies myös metsästellen) ja jos juodaan niin sitten juodaan kaksin tai ystävien seurassa ihan vaan kotosalla, ei ole tarvetta lähteä tuonne kylille kun ne bileet on niin nähty jo. Meillä on myös 4-vuotias poijjankossi (iltatähti) jonka kanssa mies mieluummin puuhailee kuin viihteellistää itseään :)

Yhteistyössä