Onko muilla miehiä jotka ovat naisten suosiossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja berberi2009
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

berberi2009

Vieras
Mua ärsyttää,tosin alan jo tottua tähän pikkuhiljaa. Mun mies on pitkä,vaalea ja erittäin komea.Naiset tuntuu olevan sen perään vähän liikaakin. Mies on todella sosiaalinen eikä siinä mitään,eikä hän flirttaile naisten kanssa mutta jostain syystä naiset vaan roikkuu sen perässä. Kaupan kassalla jos mies sanoo jotain kassaneidille ja katsoo niin tää myyjä alkaa hihittää kun pikkutyttö. Eräskin nainen jonka mies on kerran tavannut on lähetelly nyt 1,5vuoden ajan miehelle viestejä vaikka mies on käskeny tän lopettamaan viestittelyn. Saan jatkuvasti kuulla miehen kavereilta miten exät on itkeny miehen perään jopa vuosia! Tietty parempi näinpäin että mies on komea ja kiinnittää naisten huomion,mutta jotain rajaa kuitenkin. Mies ei ikinä myönnä olevansa komea ja pitää itseään rumana. Mä luotan mieheen 100% ja hän on ihana puoliso. Mä en tiedä pitäiskö tästä asiasta edes avautua tai onko tää avautuminen kun en oikein tiedä miten tähän sit pitäis suhtautua?

Mulla on.. mutta herättää lähinnä huvittuneisuutta se että mulle tullaan tilittämään sitä kuinka "ottaisin sun miehen heti jos se ei olis varattu".. eiks mieheltä kysytä ollenkaan :D

Kyllä minun mielestä kannattaa sanoa miehelle omista tunteista, myös negatiivisista. Minä olen ihan suoraan sanonut miehelle milloin olen tuntenut mustasukkaisuutta.
Etkä kuulosta mitenkään ylimustasukkaiselta, toki tuollainen ärsyttäisi valtaosaa ihmisistä.

Ja tiedän että minun miehellä olis kanssa ottajia, mutta ne on luovuttanut jo aikaa sitten kun huomasivat meidän suhteen alussa jo miten tosissaan tuo on mun kanssa ollut.

On. Ihan tavallisen näköinen tallaaja, mutta muita hyviä avuja on senkin eestä. Yksi exä soittelee jatkuvasti hälle jotain ruikutuspuheluita huonosta parisuhteestaan. Kerran sai joltain (aika nuorelta) mimmiltä puhelun että haluai ostaa miehen yhdeksi yöksi :D Eipä ole häirinnyt, mies ei ole vieraissa käyvää sorttia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on.. mutta herättää lähinnä huvittuneisuutta se että mulle tullaan tilittämään sitä kuinka "ottaisin sun miehen heti jos se ei olis varattu".. eiks mieheltä kysytä ollenkaan :D

Haha kuulostaa niin tutulle!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
On. Ihan tavallisen näköinen tallaaja, mutta muita hyviä avuja on senkin eestä. Yksi exä soittelee jatkuvasti hälle jotain ruikutuspuheluita huonosta parisuhteestaan. Kerran sai joltain (aika nuorelta) mimmiltä puhelun että haluai ostaa miehen yhdeksi yöksi :D Eipä ole häirinnyt, mies ei ole vieraissa käyvää sorttia...

että jostain kummallisesta syystä jotkut naiset luulevat, että komea mies on "lepsu" siis helposti vietävissä. Tai että komea mies on automaattisesti kaikkien halukkaiden käytettävissä :D

Joo, täällä sama juttu. Nyt kun ollaan vaan lähinnä kotona nyhjätty niin ei tule sellaisia tilanteita niin, mutta jos ollaan baarissa niin huomaan olevani mustasukkainen kun miehen ympärillä pörrää naisia. Ja kun miulla ei oo mitenkään hyvä itsetunto ja syystä tai toisesta miulle ei tuu paljon miehet juttelemaan.
Aluksi varsinkin tuntui voimakkaasti, että en ole ollenkaan miehen tasoinen ulkonäöltä ja että mitä se voi miussa nähdä. Sitten hämmästyin kun hää kertoi ihastuneensa aluksi ulkonäkööni kun olin niin kaunis jne. Luulin, että hää ihastui luonteeseeni koska oltiin kuitenkin pari vuotta kavereita ennen kuin käytiin seurustelemaan.
Miusta on ihana katella kyllä miestä kun se on kuin miesmalli... Mutta lisäksi kun on sosiaalinen ja mukava luonne niin argh.. :) Onneksi ei ole tippaakaan ulkonäkökeskeinen! Ei omaa mitään komplekseja ulkonäöstään mutta ei varmaankaan tajua miten hyvännäköinen on. Oikeestaan ihan hyvä niin ;) luulee suosionsa johtuvan luonteestaan.

En ole huomannut. Jos joku miehestäni kiinnostuu, niin olen huolestuneempi sen naisen kuin omasta puolestani. Olisi edes iso ja henkisesti vahva nainen, jolla ei lapsia eikä aio hankkia.

Yhteistyössä