Onko muilla ollut loppuraskaudessa ruokahaluttomuutta, pahoinvointia ja maha sekaisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "otsoemo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"otsoemo"

Vieras
Tämä on todella outo tila minulle, joka rakastan ruokaa. Nyt olen siis 36. viikolla menossa. Ei huvita syöminen sitten ollenkaan ja mahakin tuntuu olevan aivan sekaisin. Tällaista en muista ekasta raskaudesta ollenkaan, mutta tämä on kyllä ollut aivan erilainen raskaus muutenkin.
 
Mä elin ekassa raskaudessa viimeiset pari viikkoa pelkällä vaniljajäätelöllä, kinuskikastiikkella ja säilykepersikoilla - mikään muu ei vaan maistunut....

Ja eihän tuossa muuten mitään, mutta elettiin joulu-tammikuun vaihdetta...

Ja joku muu raskaus oli myös sellainen että jossain vaiheessa vaan kaikki ruoka tökki - ei vaan maistunut.
 
Jooh toivottavasti ei nyt ihan vielä enteile synnytystä. No onneksi tänään on lääkäri ja saan labratulokset. Itseäni mietityttää kovasti, että oisko hemoglobiini tipahtanut.
 
Obsiadanista tulee, jos sitä syö - siinähän onnatriumlauryylisulfaattia ja glysiiniä. Tavallinen ilmiö, mut voihan se johtua esimerkiksi tomaatistakin, jos ei ole luomua:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=SKA_newssite%2FAMLayout&cid=1194608822726&p=1192553427666&pagename=SKAWrapper
 
Obsiadanista tulee, jos sitä syö - siinähän onnatriumlauryylisulfaattia ja glysiiniä. Tavallinen ilmiö, mut voihan se johtua esimerkiksi tomaatistakin, jos ei ole luomua:
Satakunnan Kansa

En syö obsidania, koska se ei sopinut mun mahalle ollenkaan. Käytössäni on sellainen nestemmäinen rautavalmiste, en nyt vain muista mikä sen nimi oli. Siitä ei kyllä ole ollut harmia moneen viikkoon, joten tuskin nyt yhtäkkiä aiheuttas mitään.
 

Yhteistyössä