Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 07:27 Minä vain kirjoitti:Itselläni on ollut Oxamin, samaa ainetta kuin Opamox käytössä ihan raskauden alusta 1-3t 15mg tabl. pvä. Nyt olen vkolla 20, ja tabletteja menee ainakin tuo 2pvä. Olen myös potenut kamalaa syyllisyyttä näiden käytöstä, vaikka minulle on jo 4 lääkäriä vakuutellut +teratologinen, että käyttö on turvallista. Meillä määrätään jopa ä-polilla näitä unettomuuteen. Ainut mitä sanottiin, on että viimeisessä kuussa kannattaa laskea annostusta tai lopettaa ettei vauvalle tule vieroitusoireita. Toisin sanoen voi olla tavallista uneliaampi syntymän jälkeen, eikä opi kunnolla imemään ym. Näin aionkin tehdä. annostuksenikin on kuulemma pieni, vaikka itsestä tuntuu isolta :/ Saa kuulemma vielä vahvemmalla annostuksella ottaa 3xpvä jos ei muuten pysty keskittymään tai nukkumaan. Käytin tätä jo ennen raskautta, eli luulen jo olevani pienessä koukussa. Olen kyllä ollut muutamia päiviä aina välillä käyttämättä, enkä ole mitään sivuvaikutuksia havainnut mutta ehkä pitäisi olla kauemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 22:33 kaks plus kirjoitti:10 vuotta sitten tällaista keskustelua ei olisi edes ollut.. Mikä nuoria äitejä/ihmisiä nykyään vaivaa kun täytyy rauhoittavia käyttää??!!! Elämä on.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 22:33 kaks plus kirjoitti:10 vuotta sitten tällaista keskustelua ei olisi edes ollut.. Mikä nuoria äitejä/ihmisiä nykyään vaivaa kun täytyy rauhoittavia käyttää??!!! Elämä on.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 20:16 Äiti kirjoitti:Mulle lääkäri vastasi tänään kun kysyin että saanko jatkaa opamoxin käyttöä kun sain juuri tietää olevani raskaana niin lääkäri sanoi että vaan 1-2kertaa kuussa ei sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 11:05 Minä vain kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 22:33 kaks plus kirjoitti:10 vuotta sitten tällaista keskustelua ei olisi edes ollut.. Mikä nuoria äitejä/ihmisiä nykyään vaivaa kun täytyy rauhoittavia käyttää??!!! Elämä on.
Kuule, jos tietäisit pitäisit suus kiinni. Kuka nyt vapaaehtoisesti haluaisikaan lastaan vaarantaa? Minun tapauksessani ainakin lääkkeifen käyttö on pienempi paha tällä hetkellä sikiölle kuin jos olisin ilman.