Onko muilla tälläisiä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia pyytäen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia pyytäen

Vieras
olen raskaana rv30 ja mieheni ei ole innokas harrastamaan esim. seksiä kanssani, hän ei osoita muutenkaan hellyyttä.
seksiä hän ei harrasta sen vuoksi että ei pidä minua raskausmahani takia vihettävänä tai sitten hän pelkää sattuttavani minua tai vauvaa. itsestäni tuntuu että hän ei pidä minua viehättävänä ja se loukkaa minua kamalasti :(
tunnen jotenki tämän vuoksi inhoa miestäni kohtaan, koska kannan kuitenkin meidän lasta ja hän kohtelee minua noin epäoikeuden mukaisesti..

Kuule.. mitä jos sanoisit ton miehelles että sen asenne sua kohtaan loukkaa sun tunteita, että sä olet kuitenkn sama vanha sinä vaikka massua on ja raskauskilojakin(?). Ja ettei se voi olla niin pinnallinen. jos se pelkää et satuttaa teitä seksissä, niin kerro että sanot kyllä jos suhun sattuu. vauvaan ei satu jos ei suhunkaan!:) puhumalla ne asiat selviää! (Y)

meillä ainakin toimi seksi ihan normaalisti, tai siis mies halusi useammin kuin minä, minusta se maha oli vaan tiellä, mutta mies keksi sitten sellaisia asentoja että maha ei olltu tiellä, loppuvaiheessa harrastimmekin seksiä vain takaapäin pöytää vasten nojaten.

on jäänyt meilläkin tuo seksin harrastaminen kun on vauvamasu kasvanut. Mieheni ajattelee niin että pökkisi omaa poikaansa ja että vauva jotenkin tuntisi ja näkisi meidän touhut..näin on ainakin selostanut :kieh: eikä hän koskaan ole ollut erityisemmin huomaavainenkaan tai osoittanut tunteitaan,joten siinä suhteessa ei ole tullut raskaudenkaan myötä muutoksia.

Miun piti sanoa miehelle erikseen että ihan sama ihminen miekin olen, vaikka se masu siinä onkin, ja että kaipaan normaalia enemmän hellyyttä yms. raskaana ollessa.
Sanoin myös että ilmoitan kyllä jos mitkään hommat sattuu/tekee muuten huonoa.

Yhteistyössä