onko muilla tullut lääkkeistä samaa!!!!!?m

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
onko muilla tullut lihomista tai selluliittia lääkkeestä setralin tai seroquel, itselläni kiloja tullut se neljä mikä ei liiku mihinkään! urheilen paljon ja syön syht hyvin, mutta lääkkeet aika ajoittain aiheuttaa ihme mässäilyä, mikä on ärsyttävää taasen jos haluaa laihuttaa! inhottaa kun mahaan on tullut sellaista appelsiini ihoa mitä ei ennen lääkkeitä ollut, tosin lääkkeen aloituksesta on jo kohta kaksi vuotta ja ikää 30 vuotta =(

Seroquel voi tuota kyllä aiheuttaa (tai siis sen tuoma lisääntynyt ruokahalu). Mutta silti hyvä ja tarpeellinen lääke monille, älä lopeta tai tee muutoksia puhumatta lääkärin kanssa :).

joo en aikonut tehdä, mutta älytöntä ajoittain se ruokahalu, pystyy vetää vaikka keksipaketin ettei tu edes ähky tai pahaolo...mutta koko ajan on purettu pieniin päin lääkettä joten uskon ja toivon että saan joku päivä olla ilman , syön näitä siis erittäin vaikeean synnytyksen jälkeiseen masennukseen =(

Voi olla lääkekin,mut on tuo ikäkin sellun paikka.Monelle tulee sellulliittia kun 30 v menee rikki.
Itellekin...
Ja naururyppyjä alkanut ilmaantumaan.Kertoo sen että iho alkaa kurppaantua.

Seroquel lihotti ainakin minua ja monen monta muuta. Siitähän on ulkomailla oikeusjuttu menossa, ryhmä kanne. Kun valmistaja ei ole kertonut haittavaikutuksista tarpeeksi, enkä nyt tarkoita vaan lihomista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seroquel lihotti ainakin minua ja monen monta muuta. Siitähän on ulkomailla oikeusjuttu menossa, ryhmä kanne. Kun valmistaja ei ole kertonut haittavaikutuksista tarpeeksi, enkä nyt tarkoita vaan lihomista.

enpä ole moista kuullut? Oikeestikko, mitä sivuvaikutuksia mukamas?

mulla lihotti sen neljä kiloa ja nyt kovalla urheilulla kaksi toivottavasti ainakin lähtee =)

kertokaa lisää kokemuksia , kauan söitte seroquelia, itse syön sitä enää 50 mg iltaisin periaatteessa nukahtamiseen , mutta mua nukuttaa jo ennen lääkettäkin , eli paranemaan päin, ensin söin kyseistä lääkettä 250 mg ja silloin lääkäri sanoi että pieni tuo sinun annos, psykoosilääkehän tuo on , mutta ahdistukseen tuli mulla siitä suuri apu setralinin rinnalla =) huoh niitä pahoja aikoja, on se ihme että jotku päätyy siinä olotilassa itseltään riistämään hengen, ei silloin kyllä kukaan ajattele järkevästi, ei ajatus ollut kovinkaan selkeä...

nyt siis jo työelämässä ja suht normaalia elämää, mitä nyt joskus harvemmin paniikinomasita tunnetta =(

Yhteistyössä