Onko muita, joiden mielestä seksi ei ole tärkeää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksitön elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksitön elämä

Vieras
Olen nyt viettänyt seksitöntä elämää reilu 3 vuotta ja eikä tee edes tiukkaa. En minä seksiä pidä minään ällöttävänä asiana, mutta toisaalta ei mulla mitään kauheeta hinkua ole sekstailuunkaan tällä hetkellä. Elämä sujuu näin hyvin. Kyllähän seksi aina joskus käy mielessä, mutta ei ole mitään pakottavaa tarvetta harraastaa sitä, en siis harrasta itsetyydytystäkään.

Minusta seksi kuuluu parisuhteeseen, joten yhdenillansuhteet eivät kuulu mun elämään.

minustakin seksi kuuluu parisuhteeseen.

mutta vastatakseni otsikon kysymykseen niin kyllä seksi on tärkeää parisuhteessa, koska seksitön parisuhde ei ole parisuhde vaan jotain muuta. mielellään useamman kerran viikossa,eikä haittaa jos oma mies haluaa joka päiväkin. Seksi tuntuu hyvältä,rentouttaa,lisää parin välillä positiivisia tunteita.

Minusta ei ole tärkeää, kuin lisääntymismielessä. Mutta koska olen parisuhteessa niin sitä harrastan, koska ymmärrän että se kuuluu osana siihen ja on kuitenkin suurimman osan mielestä tärkeää. Mutta jos olisin yksin, en edes miettisi koko asiaa. Ei tuottaisi pienintäkään vaikeutta olla ilman seksiä.

1136791.gif

Yhteistyössä