Onko muita joila samoja kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
mulla on nyt rv 18 menossa ja on alkanu jännitämään tuo loppu raskaus... kun esikoista odottaessa mulle oli tulossa raskausmyrkytys ja ja jo viikoilla 38-39 mulla oli alkanut istukka kalkkeutumaan.. Nyt mua pelottaa että tuleeko lopussa taas samat ongelmat??

Onko muita joilla on istukka alkanut kalkkeutumaan normaalia aikaisemmin??? Ja onko se uusiutunut myös muissa raskauksissa? Ja miten sitä on seurattu???

Istukan kalkkeutuminen on normaalia loppu raskaudesta. Minulla sen huomasi jo rv 35. Neuvolassa tähän ei mitenkään reakoitu (th todella kokenut ja tarkka ). Vauva syntyi kylläkin jo rv 35, että ei istukan tilasta tarvinnut huolehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
miten toi istukan kalkkeutuminen huomataan/ilmenee? oireet?

Mulla huomattiin ultralla.. ja mulla ois käynnistetty viikon päästä eli laskettuna päivänä, mutta poitsu päätti tulla itse.
Mulal oli jo sen verran sitä kalkkeutumaa että se vaati seurantaa ja ois sen käynnistyksenkin silloin kai vaatinut.. siksi jännittää..

Ja sekin pelottaa jos alkaa taas tehdä mulle sitä raskaus myrkytystä... Höpsö kai oon ku ajattelen näitä, mutta... :/

Yhteistyössä