[QUOTE="susu";26845535]hohhoijaa.... ne ketkä täällä hehkuttaa etteivät edes kiinnitä toisiin naisiin huomiota, saatikka muutakaan, ovat itseasiassa niin huonoitsetuntoisia etteivät sitä pysty myöntämään. well..... voivoi.[/QUOTE]
Kai sitä ihminen väkisinkin kiinnittää toisiin huomiota, ellei kulje silmät kiinni. Eli ihan pakko sun on nähdä minkä näköinen ihminen bussissa sun viereen istuu. Ehkä tässä on kyse enemmän siis siitä, kadehtiiko muita. Ulkonäkö aiheuttaa loppujen lopuksi varmasti vähemmän kateutta, kuin esimerkiksi vaikkapa raha. Rikkaita kadehditaan aina ja niitä, joilla tuntuu olevan keskivertoa enemmän mammonaa. Rikkaus ei ole katsojan silmissä, vaan se vaan on niin, että jollakin on massia ja jollakin ei. Itse kuulun kultaiseen keskiluokkaan ja mua ärsyttää kyllä joskus, etten vaan voi sisustaa koko ajan niinkuin haluan, tai lähteä ulkomaille aina kun haluan ja ottaa paria palkatonta vapaata. Vaikka mulla onkin varaa myös pieneen luksukseen, niin kyllä mua ainakin v*tuttaa, että meidän kesätyöntekijöillä on uudemmat autot, kuin mulla (omani on vm. 05, eli ei vanha sekään) ja nämä kesätyöntekijät ramppaavat koko ajan reissuilla ja puhuu uusista sohvakalustoista.
Ulkonäkö harvemmin aiheuttaa kateutta. Saatan kadehtia jonkun vaatteita tai hiustenlaittotaitoa, mutta en vain osaa olla kenellekään kateellinen ulkonäöstä.
Olen itse urheillut enemmän ja vähemmän kilpatasolla koko elämäni, joten ehkä sitä kautta olen tullut niin sinuksi oman kroppani kanssa.
Jokaisella on oikeus olla ylpeä itsestään. Kukaan EI OLE kaikkien mielestä kaunis, eikä kukaan ole kaikkien mielestä ruma. Mä tiedän, että on aika hitonmoinen liuta ihmisiä, joiden mielestä mä olen kuuma pakkaus ja on myös paljon ihmisiä, jotka eivät näe minussa mitään hottia.
Älykkyys ja kauneis voivat kulkea käsikädessä siinä missä tyhmyys ja kauneus tai älykkyys ja rumuus jne.
On olemassa naisia, jotka ovat ainakin omasta mielestään fyysisesti todella kauniita ja seksikkäitä ja kuvittelevat jokaisen haluavan heitä, tämä ehkä luo illuusion siitä, että kauniit naiset ovat helkkarin tyhmiä ja älyllisesti lapsen tasolla. Onneksi näitä naisia on vain vähän ja totuus on se, että kaunis voi olla älykäs siinä missä rumakin.