Onko muita, jotka eivät ole käyneet tänään ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja depression
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nilla:
Alkuperäinen kirjoittaja depression:
Miksi et ole käynyt?

Mä en ole käynyt ja syynä masennus/yksinäisyys.

Kannattaa käydä, piristää kummasti!!

Oletko ollut koskaan itse masentunut/ahdistunut? Tiedän, että hyvähän se olisi käydä ulkona, mutta jos ei pysty niin ei pysty :(

Kyllä mulla menee monesti parikin päivää etten käy pihalla vaikken oo masentunut, flunssassa enkä mitään muutakaan... Ei vaan huvita... Mitä mä siellä tekisin, kävelisin? On mulla tekemistä kotonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi et ole käynyt?

Oletko ollut koskaan itse masentunut/ahdistunut? Tiedän, että hyvähän se olisi käydä ulkona, mutta jos ei pysty niin ei pysty :(

tiedän tarkalleen tunteen, kun tietää että se piristäisi mutta ei pääse ovesta lähtemään. itsellä vaikea lähteä kerrostalokämpästä kun en halua törmätä naapureihin joten kuultelen aina milloin hiljaista rapussa. säälittävää, tiedän. monesti olen päiviä käymättä ulkona, ja se harmittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fobioitako:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi et ole käynyt?

tiedän tarkalleen tunteen, kun tietää että se piristäisi mutta ei pääse ovesta lähtemään. itsellä vaikea lähteä kerrostalokämpästä kun en halua törmätä naapureihin joten kuultelen aina milloin hiljaista rapussa. säälittävää, tiedän. monesti olen päiviä käymättä ulkona, ja se harmittaa.

onko sinulla paniikkihäiriö ?

Mä tulisin hulluksi jos en olis päivittäin ulkona. Jouduin olemaan vähän yli vuosi sitten 2 vrk sisällä (synnäriltä eivät päästäneet edes käymään ulkona) ja meinasin kajahtaa ihan täysin. Kolmantena päivänä kun kotiin pääsin, ni koiran kanssa oli ihan pakko just mun päästä lenkille.

enpa juuri. syyna yksinaisyys, taman hetkinen ajokortittomuus (viranomaiset eivat pysty kaantamaan papereita ko maan kielelle), liian kuuma menna jalan (+35), liian vaarallista menna jalan... ei ole kauppoja eika kahviloita mihin menna... siinapa niita jo onkin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja tabu:
jos ei niin mene hyvä ihminen psykiatrille.Itse kävin ja just tänään mietin että is pitäny tajuta mennä jo aiemmin. Nyt mun elämä on taas kirkasta.

Miten niin? Olen kyllä aivan täysjärkinen ihminen, enkä tarvitse lääkitystä. Olen käynyt lääkärissä ja psykologilla ja asia vain on nyt näin :)

Yhteistyössä