D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja depression:Miksi et ole käynyt?
Mä en ole käynyt ja syynä masennus/yksinäisyys.
Alkuperäinen kirjoittaja nilla:Alkuperäinen kirjoittaja depression:Miksi et ole käynyt?
Kannattaa käydä, piristää kummasti!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Riittääkö, että yritän mennä huomenna ulos?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko ollut koskaan itse masentunut/ahdistunut? Tiedän, että hyvähän se olisi käydä ulkona, mutta jos ei pysty niin ei pysty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nilla:Alkuperäinen kirjoittaja depression:Miksi et ole käynyt?
Oletko ollut koskaan itse masentunut/ahdistunut? Tiedän, että hyvähän se olisi käydä ulkona, mutta jos ei pysty niin ei pysty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fobioitako:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nilla:Alkuperäinen kirjoittaja depression:Miksi et ole käynyt?
Oletko ollut koskaan itse masentunut/ahdistunut? Tiedän, että hyvähän se olisi käydä ulkona, mutta jos ei pysty niin ei pysty![]()
tiedän tarkalleen tunteen, kun tietää että se piristäisi mutta ei pääse ovesta lähtemään. itsellä vaikea lähteä kerrostalokämpästä kun en halua törmätä naapureihin joten kuultelen aina milloin hiljaista rapussa. säälittävää, tiedän. monesti olen päiviä käymättä ulkona, ja se harmittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tabu:jos ei niin mene hyvä ihminen psykiatrille.Itse kävin ja just tänään mietin että is pitäny tajuta mennä jo aiemmin. Nyt mun elämä on taas kirkasta.