V
vierailija
Vieras
mie en vaan raaski, jotenkin niissä on niin tunnearvoa että en pysty. enkä sittereitä, syöttötuolia, vaunuja jne... ahdistaa sit ku jotku pyyttää niitä lainaan tms kun en vaan raaskis mut miten sanon sen kamuille jotka koittavat niitä lainata tai ostaa? ehkä en ole vielä valmis luopumaan niistä, kai sekin aika joskus koittaa