Onko muita jotka on sairastunet heti töiden alettua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Hitsi, että nolottaa heti olla pois kun oon aloittanu udessa työpaikassa :ashamed:
Muutenkin sairastan tosi harvoin ja kotivuodet olin pääosin terveenä joten huonoa tuuria tosiaan, että töiden alkaessa sitten kaikki pöpöt iskee.

Ja mä olisin ollut kyllä valmis menemän töihin vaikka pää kainalossa, mutta ilman ääntä en vaan pysty työtäni tekemään, kun puhuminen on just sitä mun työtä :(
 

Yhteistyössä