Hitsi, että nolottaa heti olla pois kun oon aloittanu udessa työpaikassa :ashamed:
Muutenkin sairastan tosi harvoin ja kotivuodet olin pääosin terveenä joten huonoa tuuria tosiaan, että töiden alkaessa sitten kaikki pöpöt iskee.
Ja mä olisin ollut kyllä valmis menemän töihin vaikka pää kainalossa, mutta ilman ääntä en vaan pysty työtäni tekemään, kun puhuminen on just sitä mun työtä
Muutenkin sairastan tosi harvoin ja kotivuodet olin pääosin terveenä joten huonoa tuuria tosiaan, että töiden alkaessa sitten kaikki pöpöt iskee.
Ja mä olisin ollut kyllä valmis menemän töihin vaikka pää kainalossa, mutta ilman ääntä en vaan pysty työtäni tekemään, kun puhuminen on just sitä mun työtä