V
vieras
Vieras
katsomaan esim tota ykkösen ohjelmaa.
Mä en kestä sitä surun määrää ja sillä
mässälilyä, vaikka on minusta ihan ok
tehdä tuollasita ohjelmaa, jos kuvattavat
tahtoo ja heitä helpottaa.. Mut mä vaan
en voi.. en kestä..
Mä en kestä sitä surun määrää ja sillä
mässälilyä, vaikka on minusta ihan ok
tehdä tuollasita ohjelmaa, jos kuvattavat
tahtoo ja heitä helpottaa.. Mut mä vaan
en voi.. en kestä..