Onko muita jotka vaan ei pysty

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
katsomaan esim tota ykkösen ohjelmaa.
Mä en kestä sitä surun määrää ja sillä
mässälilyä, vaikka on minusta ihan ok
tehdä tuollasita ohjelmaa, jos kuvattavat
tahtoo ja heitä helpottaa.. Mut mä vaan
en voi.. en kestä..
 

Yhteistyössä