Onko muita jotka eivät pysty lukemaan eläinrääkkäys-uutisia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.kulkukoirat.com/#

ja ei mulla paljoa rahaa ole mutta vähänkin on aina vähän, jos rahalla haluaa auttaa. Ja kaikille ei tietenkään voi lahjoittaa rahaa vaikka haluaisi, täytyy vaan löytää se kohde mikä sitten eniten on sydäntä lähellä. Minulla koirat. Ehkä eniten kuitenkin autoin antamalla yhdelle kodittomalle koiralle kodin. harmi ettet sinä voi ottaa omaa eläintä.

Mulla on 3 koiraa, ne on oikeastaan ainoat joille en ole allerginen =) Mutta esim. perhetutun koirasta taas tulee allergiaa..ehkä sitä on saanut siedätyshoitoa noista omista, että niihin on tottunut :)

mulla sama koirien kanssa, se on aika hassua :) mutta hyvä näin.
 
Tänne joutuu ehkä kirjautumaan jos haluaa nähdä sivuston, mutta se kyllä kannattaa. :) Linkkinä kaikille, jotka haluavat auttaa kodittomia kissoja.

http://www.rekkurescue.com/keskustelu/viewtopic.php?t=6917
 

Yhteistyössä