Onko muita kelle alkoholi ei vain sovi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
En tiiä mistähän tääkin nyt juolahti mieleen,mutta onko kovinkin yleistä? Tuntuu että olen "omissa piireissä" ainut kelle ei alkoholi sovi ihan fyysisesti,eli ei tule ollenkaan sitä hilpeää hiprakkaa,vaan armoton väsymys ja päänsärky jo illalla,ei siis vasta aamulla ;) Ja jos juon liikaa,niin musta tulee ärtyisä :ashamed: Joskus on turhauttavaa selitellä omaa juomattomuuttaan ja vaikka oliskin kiva joskus lähteä tyttöjen kanssa ulos,niin ainoana selväpäisenä ei jaksa loputtomiin kuunnella muiden juttuja :whistle: onko muita kohtalotovereita? Miten luovitte läpi illanistujaiset,juhlat ym? Saatteko kokoajan selitellä miksi ette juo?

:wave: miulle tulee päänsärky mutta oten aina buranan tai jonku just ennen ku rupeen tai sit vaa kärsin. sit mie tappelen kännissä aina joten siksikään se ei sovi, siksi en vedä enää "polvia olalle"

Musta tulee vihainen, kun juon. Siksi en juo. Ei tarvitse selitellä, eikä ole ollut juhlien kanssa ongelmia. Fiksussa porukassa tarjotaan aina myös alkoholiton vaihtoehto, eikä sitä kukaan ihmettele.

Mulla menee maha sekasin alkoholista ja se alkaa mukavasti jo illalla:D Saa juosta vessassa yhtenään ja kestää myös seuraavan päivän.Ja aamulla yleensä tulee molemmista päistä vaikka kuinka vähän ottais.

Mä menetän kontrolin eli saatan suudella vieraita miehiä ja käytäydy muutenkin kuin ääliö! Vastaavaan toimintaan en tunne mitään tarvetta selvinpäin. Mä olen pikkuhiljaa oppinut jumaan vain pari kolme ja ennen kahta kotiin!

Kiva kuulla että muitakin on :) mä oon alkanu huomata että pikkuhiljaa kaverit on alkaneet jättää mua kutsumatta illanviettoihin jossa varmasti juodaan,kun tietävät että mulle ei oikein maistu. Inhottaa ajatella että alkoholi vois olla este kavereiden tapaamiselle,kun viikonloput on kuitenkin ainoita hetkiä jolloin kaikilla ois aikaa tavata. Mutta toisaalta,parempi näin,kuin ongelma toisinpäin,että maistuis vähän liikaakin..

Alkuperäinen kirjoittaja känni-idiootti:
Mä menetän kontrolin eli saatan suudella vieraita miehiä ja käytäydy muutenkin kuin ääliö! Vastaavaan toimintaan en tunne mitään tarvetta selvinpäin. Mä olen pikkuhiljaa oppinut jumaan vain pari kolme ja ennen kahta kotiin!

Ja toi on mulla kans,että ne muutamat kerrat kun olen oikeesti ollu ihan nollat taulussa,niin ei itsehillintä ja järjenjuoksu pelannu kyllä yhtään :ashamed: mä oon aina miettiny miten jotkut voi humalassakin olla ihan asiallisia ja muistella seuraavana päivänä miten kivaa eilen oli,kun ite poden hullua morkkista viltin sisällä ja vannon etten juo enää ikinä :whistle:

punaviini ja viinit yleensäkin eivät sovi minulle ollenkaan, koska tulee ihan järjetön päänsärky ihan heti. pysyttelen myös erossa väkevistä, koska tulen yleensä niistä vihaiseksi. Muutenkin juon tosi vähän alkoholia ja yleensä muutaman siiderin.

Yhteistyössä