A
a
Vieras
Mua jäi nyt kykllä vähän vaivaamaan tää asia. Mulla synnytys alkoi supistuksilla ja sairaalaan päästyäni olin 7cm auki. Tuolloin kalvot oli ehjät. Tilanne tarkistettiin uudestaan heti pian koska lääkäri tuli laittamaan spinaalia ja edelleen kalvot olivat ehjät. Tuosta n. 15min kuluttua tarkistettiin uudestaan kohdunsuun tilanne koska synnytys eteni nopeesti ja tuolloin todettiin, että kalvot pohjenneet. Kätilö tuumas, että lapsivettä ei tullut yhtään ja näin lukee myös synnytyskertomuksessa. Viikkoa ennen synnytystä terveydenhoitaja/kätilö ultras tk:ssa ja sanoi, että lapsivettä on todella hyvin (ultra tehtiin siksi kun sanoin vauvan liikkuvan tosi huonosti niin terveydenhoitaja halus tarkistaa, että varmasti on lapsivettä).
Kysymys siis kuuluu, että mihin se lapsivesi on voinu kadota? Eikö luulis, että jos kerta viikkoa aikasemmin sitä on ollut normaalisti, että oisin huomannu jos sitä ois valunu? Ja miten se edes ois voinu valua jos kalvot ehjät? Vai onko terveydenhoitaja kattonu väärin silloin viikkoa aiemmin, että sitä lapsivettä on? Voiko vauva edes elää viikkoa mahassa jos ei lapsivettä ole?
Kysymys siis kuuluu, että mihin se lapsivesi on voinu kadota? Eikö luulis, että jos kerta viikkoa aikasemmin sitä on ollut normaalisti, että oisin huomannu jos sitä ois valunu? Ja miten se edes ois voinu valua jos kalvot ehjät? Vai onko terveydenhoitaja kattonu väärin silloin viikkoa aiemmin, että sitä lapsivettä on? Voiko vauva edes elää viikkoa mahassa jos ei lapsivettä ole?