Kauhiasti pyörii asioita mielessä.. kp 37/30 ja minullakin aina ollut säännöllinen kierto. Nyt kuitenki jo viikon myöhässä?! omituista mulle, sillä ennen ei oo tarvinnu jäähä ihmettelemään myöhästymistä, vaikka ois kuin ollu elämän muutosta tai stressiä.
Meillä ei ole edes yritystä ollut, suunnitteilla yrittää vasta häiden jälken (jotka ovat ensikuussa).
Ehkäisynä tälläkin hetkellä kierukka, jonka vuoksi ihmettelenkin tätä menkkojen myöhästymistä, väkisellä tulee mieleen että oisko sitä raskaana (mikä tosiaan olisi yllätys mutta hyvin iloinen semmonen). Kierukkakin ollut jo pian sen 5v. että oisko se voinu muka pettää?
En tiedä olenko kuvitellut raskauden oireita sitä mukaa kun olen niitä netistä lueskellut vai ovatko todellisia olleet.
Tupakin polton lopetin tuossa 15.4 tulevaa lastenteko yritys rumbaa varten, mutta minusta se onnistui helposti eikä edes stressiä siitä ollut että tuskin sekään menkkoja myöhästyttää, vai onko se mahdollista?
kp 35/30 tein testin joka näytti negaa, sunnuntaina aattelin kokeilla uudestaan ellei ennen sitä ala vuodot. Outoa vain että menkoista ei ole ollut merkkiäkään, kuin viimeksi ennen vappua olin varma että ne alkaa mutta eipä sitten näkynytkään..:S ihmetyttää vaan mikä on jaa itsellä pää ihan sekaisin, joku selvyys olisi kiva saada. tulipa pitkä sepustus..
Mutta plussa onnea toivottelen muille!