onko muita laiskoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
minulla 3 lasta. 4v, 2 v ja vauva. en tee heidän kanssaan mitään. :( saavat leikkiä keskenään ja touhuilla. itse olen niin väsynyt ja en jaksa tehdä mitään. en käy lasten kanssa missään, eikä heillä ole kavereita. keskenään viihtyvät ja leikkivät. toki katson perään, ettei satu mitään.. mutta onko lapsillani tylsä elämä?

Oon just miettinyt,että oonko ainoa "laiska äiti",kun tuntuu,että muut puuhailevat vaikka mitä..Ei meilläkään erityisemmin puuhailla,kotitöiden parissa menee aika,kun kotona ollaan.Usein tekisi mieli vain maata ja olla vaan,kun niin väsyttää,mutta eipä sitä niin vain voi..Poden monesti huonoa omatuntoa siitä,että onko lapsilla todellakin liian yksitoikkoista elämää..Käydäänhän me joskus kyläilemässä koko perhe,tuossa mummulassa useimmiten(minulla ei ajokorttia)ja esikoinen käy seurakunnan kerhossa 2krt/viikko.Joskus tuntuu,että pää lahoaa ja on pakko johonkin päästä!Enemmän tykkäsin asua aiemmassa paikassa,kun siellä oli lapsuudenmaisemat ja kivat puistot ym.ja tuli enempi lähdettyä "maailmalle".Sinne kai se takaisin pitää joskus mennä,kun eihän nyt kaukana edes olla:) Esikolla on yksi kaveri tässä samassa talossa,jonka kanssa kyläilevät/käyvät ulkona,mutta hänkään ei aina ole tuossa,kun ei asu siinä vakituisesti vissiinkään vaan vierailee isänsä luona.Mutta muutenpa ovat tytöt keskenään.
Hyvä,että on muitakin,joilla samanlaisia ajatuksia kuin tällä laiskiaisella.Meillä tytöt pian 6v.,3v.ja 1v3kk.

oon itekkin joskus miettiny samoja asioita ja manasin kun en saanu lähdettyä kerran viikkoon edes srk:n meidän perhe kerhossa käymään. no nyt pääsin sinne tän vuoden alusta ja ollaan ehkä käyty nyt 4s kerta...tossa kun oli talvilomat jne välissä jollon sitä ei ollu ja miehen iltavuoroviikolla ei oo tullu mentyä kun tehään ruokaa aiemmin.
mut kyllä se on sit mukavaa olla heti siellä vaikkei paljoo jutteliskaan muiden kanssa.
ajattelin että on jotain pojalle kun ei muuten opi leikkiin muiden kanssa jos aina yksin leikkii.
ja ens vuonna päsee sitten siihen leikkikerhoon ni osaa olla muiden kanssa!
kyllä me silti usein käydään mummuilla ja isomummulla ja tädillä ja enoilla kylässä sekä joskus lapsipaikoissa kun ovat kotona.eli ei ihan olla neljän seinän sisällä!
ja kesällä tulee mentyä uloski helpommin!!
kyllä se väsymys aikaa päälle lähtee. muistat ottaa omaa aikaa niin saat rentoutua joskus ja sit kun lapset kasvaa niin ei oo niin väsyttävää koko ajan!!

Yhteistyössä