Onko muita yhtä höppänöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoli rakkaasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoli rakkaasta

Vieras
Minusta on kamalaa kun mies ajelee 40 km töihin pimeänä aamuyönä ja vielä sellaista tietä myöten missä on ihan hirveästi rekkoja, venäläistä liikennettä ja näin syksyisin varsinkin hirviä :(
Pelkään aina että jotain tapahtuu.
En niinkään pelkää iltapäivisin vaikka välillä mielen vieressä käy silloinkin että jos jotain sattuu mutta nämä aamut... Ihan hirveitä kun pelottaa että joku onnettomuus tapahtuu :(

Onko muita jotka ovat huolissaan tälläisestä?

Minä olen joskus huolissani, kun mies ajaa pyörällä työmatkaa aivan mihin aikaan vuorokautta vaan. Hän joutuikin auton töytäisemäksi viime vuonna työmatkalla, se oli säikähdyttävää. Mutta on ollut pakko olla koko ajan huolehtimatta.

Mieheni onneksi ymmärtää huoleni ja sovimme jo seurustelumme alussa ( 8½ vuotta sitten ) että kun mies aamulla pääsee työpaikalle niin laittaa viestin ja samoten kun lähtee töistä tulemaan kotiin niin tiedän suurinpiirtein mihin aikaan häntä odottelen ( ei aina pääse sovittuun aikaan ).

Mutta nyt... Ei ole viestiä tullut tänään vaikka pian 40 minuuttia sitten olisi mieheni pitänyt olla jo töissä.
Ja nyt vasta huolestuttaakin :(

Meillä on myös sopimus, että jos työssä joutuu jäämään jostain syystä pitempään tai matkalla sattuu jotain, siitä ilmoitetaan, jos pystyy. Esim mies soitti ambulanssista, toki senkin vuoksi, että minä olin siellä työpaikalla (meillä sama työ ja toimipaikka) ja olin pääsemässä pois, kunhan hän tulee töihin. Muutoin kun kaikki on hyvin, tiedämme minuutilleen, koska toinen tulee kotiin. =)

Mieheni onneksi ymmärtää huoleni ja sovimme jo seurustelumme alussa ( 8½ vuotta sitten ) että kun mies aamulla pääsee työpaikalle niin laittaa viestin ja samoten kun lähtee töistä tulemaan kotiin niin tiedän suurinpiirtein mihin aikaan häntä odottelen ( ei aina pääse sovittuun aikaan ).

Mutta nyt... Ei ole viestiä tullut tänään vaikka pian 40 minuuttia sitten olisi mieheni pitänyt olla jo töissä.
Ja nyt vasta huolestuttaakin :(

Ai teil tuollanen systeemi :O. Noh, yritäs sen puhelimeen soitella. Ainahan se tuollainen juttu mietityttää...

Me ei olla mitään erikseen sovittu, vaan mies ilmoittaa aina jos ei pääse lähtemään töistä siihen aikaan kun pitäisi. Samoin jos käy iltavuoron jälkeen kahvilla työkaverin kanssa, ilmoittaa aina etten huolestu. Samoin mä tietysti ilmoitan miehelle jos itsellä viivästyy.

Oletko ap kokeillut soittaa miehelle?

Ei jaksa huolehtia, äijä lähti Tallinnaan ja jos hyvä tuuri on, saan hänet yöksi sairaalaan antibioottitippaan. Koska tahansa voi jotain sattua, en viitsi etukäteen maalailla piruja seinille, niitä riittää muutenkin.

Carpe diem.

Ei kannata miettiä negatiivisia asioita, koska vedät puoleesi sitä, mitä eniten ajattelet. Jos olet huolissasi miehestäsi, kannattaa ennen kaikkea ajatella, että hänellä ei ole mitään hätää ja kuvittaa hänen matka mielessäsi turvalliseksi ja mahdollisimman tarkkaan niin, että kaikki menee just hyvin ja suunnitelmien mukaan

Missä päin asutte? Anna paikkakunta niin voin vilaista tuolta yheltä sivulta onko onnettomuuksia.

Katsoin tuolta kumiankka.netin kautta eikä sen mukaan ole kyllä mitään onnettomuuksia täällä päin tänään sattunut.
En vain ymmärrä miksi on jättänyt ilmoittamatta jos on päässyt töihin asti kun tähän mennessäkin on aina, kaikki nämä vuodet, ilmoittanut :(

Vatsassa velloo ja koetan saada lapsia kouluun laitettua. Puhelin kuitenkin hälyttää kun koetan soittaa ja viestit menee perille eli ei pitäisi kai puhelimenkaan olla rikki?

Pahus ettei minulla ole kenenkään hänen työkaverinsakaan puhelinnumeroa :( Voisin heistä jollekin soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä onko mies päässyt töihin.
Toivottavasti kaikki on hyvin :(

HUI! Toivottavasti mies päässyt töihin.
Itse mietin kans moisia, miehellä työ jossa voi sattua pahasti ja myös harrastus jossa käytetään aseita. Huoli on kova jos mies ei soita takaisin tunnin sisällä jos olen yrittänyt tavoittaa. Varsnkin jos on harrastuksen parissa ja ei ole tullut kotiin pimeän jo aikaa sit tultua.

Mulla mies lähtee joka aamu neljän jälkeen liikkeelle ja vähän lyhyempi matka kyseessä. En mie osaa sitä pelätä, että jotain sattuu ku samanlailla se voi sattua vaikka kauppareissulla jos on sattuakseen..

Luulen, että puhelin on unohtunut autoon lataukseen tms. Mies ei ole vielä unohdusta huomannut ja hakee sen varmaan kohta.

Yleensä asioille on selkeä positiivinen selitys.

Yhteistyössä