Onko mulla aihetta olla loukkaantunut miehelleni...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Tässä pari viikkoa sitten kuulin kaveriltani, etä mieheni pitää facebookissa yhteyttä naiseen, joka on entinen työkaverimme ja miehen entinen ihastus. Sittemmin tää nainen on mm. masturboinut jossain tosi-tv-ohjelmassa ym. Ja tälläsen huoran mun mies oli hyväksyny "ystäväkseen" facebookissa ja kommentoinut sen sivuille ym. Miks ihmeessä se ei voinu mainita mulle asiasta, muistakin entisistä yhteisistä työkavereista ollaan juteltu jos ollaan niitä jossain nähty, livenä tai netissä... Ei kuulemma vaan ollu tajunnu et pitäis kertoo eikä kuulemma oo kiinnostunut tms. (no miks sit haluaa ystäväkseen ihmisen, josta ei ole kiinnostunut, ja kirjoittelee sen sivuille?!) Olo on tosi loukkaantunut ja tuntuu etten voi oikein luottaa enää. Muutenkin tullu lähiaikoina ilmi asioita mitä mies ei ole mulle kertonu, esim. kaupungilla tutultani kuulin senkin että miehen sisko ei ookkaan sen täysi sisko vaan puoliksi sisko ja puoliksi serkku, tätäkään ei mies oo mulle itse puhunut!!! Ja yhdessä sentään ollaan oltu kaheksan vuotta... Kuulemma ei ollu siks kertonut kun inhoan koko ihmistä muutenkin... no se on kyl totta et inhoon ja ihan syystäkin, on ollu tosi paskamainen mulle, mut kyllä musta silti ton ois voinu mainita!

Toi fb-juttu nyt ainakin on ihan älytön syy loukkaantua. On mullakin kavereina miehen tuttuja enkä mä niistä erikseen raportoi... En siis välttämättä muista mainita, jos ei puheeks tule. Jos sitä kiinnostaa ketä munm kavereina on, niin käyköön kurkkaan mun koneen ollessa auki. Ei mun listalla ole ihmisiä sen takia, et oisin niistä kiinnostunu... Siel on esim mun entinen ihastus, mut eipä häiritte miestä yhtään. Ihan kaverina sielä on, kiinnostus lopahti aikaa sitte.

Puhu sen miehes kanssa ja kerro, että sulle ois tärkeetä tietää tollasista asioista. Toinen vaihtoehto on kerätä lisää itsevarmuutta ja unohtaa tollanen vouhkaaminen... Ihan turhaan tuhlaat energiaas, jos sulla ei oikeeta aihetta ole olla mustis.

Tuo sisko/serkku -asia onkin sitte jo kummallisempi. Mut jos mies pitää sitä siskonaan ja samassa perheessä ovat kasvaneet, niin ei o ehkä kokenu välttämättömäks kertoo. Joillekin tollaset on pikkuasioita. Tuosta voisin silti itekin olla loukkaantunu, jos ei olis hyvää selitystä.

Miunkin mielestä on kyllä ap:ltä vähän älytöntä. En minäkään edes tiedä keitä mun miehen fb "kaverit" on. Ja saa olla, vaikka olisivat masturboineet kymmenessä ohjelmassa.

-Rva B.

Ja joteskin musta vaa tuntuu oudolta että muutenkin mies on maininnu entisistä yhteisistä tutuista jos on jossain nähny (miehistä ja naisista), niin miksei just tosta...? Etenkin kun just jonkin aikaa sitten puhuttii et mitähän sillekin eukolle kuuluu. Ja mitä ihmettä ihan kunnollinen ja uskollinen mies voi hakee tollasen huoran "ystävyydestä"...???

Alkuperäinen kirjoittaja Myy:
Ja joteskin musta vaa tuntuu oudolta että muutenkin mies on maininnu entisistä yhteisistä tutuista jos on jossain nähny (miehistä ja naisista), niin miksei just tosta...? Etenkin kun just jonkin aikaa sitten puhuttii et mitähän sillekin eukolle kuuluu. Ja mitä ihmettä ihan kunnollinen ja uskollinen mies voi hakee tollasen huoran "ystävyydestä"...???

älä ota FB:tä niin vakavasti ! useimmille se on vain viihdettä ja kaverilistoilla on paljon ihmisiä jotka tuntee tai tietää, mut ei oo varsinaisesti YSTÄVIÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja hähh:
kuinka voi olla puoliksi sisiko ja puoliksi serkku?

Ilmeisesti esim. miehen äiti tehnyt lapsen sekä miehen isän että tämän veljen kanssa, tai vastaavasti miehen isä tehnyt lapsen sekä miehen äidin että tämän siskon kanssa. Juu, tiedän, friikkiä, mutta esim. mun luokkakaverin äidillä oli lapsia sekä miehelleen että tämän pojalle(=hänen ex-miehensä). Siinä meni sukulaisuussuhteet mielenkiintoisiksi....

Jos mies itsekin on kasvanut pitäen siskopuoltaan siskonaan, ei ehkä tule mieleen muillekaan alkaa raportoida että niin, siis oikeesti ei oo kun siskopuoli.

Ehkä mies ei ottanu puheeks, kun tiesi miten suhtaudut. Tässäkin ketjussa oot jankuttanu tota huoraa ahkerasti. Niin keneltä se nainen otti rahaa sukupuoliyhteydestä?

Nainen, joka ottaa rahaa tai muuta hyödykettä vastineeksi sukupuolikontaktista tai jolla muutoin on lukuisia sukupuolisuhteita.
Ja tunsin siis tän naisen männävuosina hyvinkin ja tiedän sen suhteet... itse niistä on kehuskellutkin ex-työpaikassamme.
Jos mies olisi ollut alusta alkaen rehellinen en olisi epäluuloinen ollenkaan. tuo salailu tässä ihmetyttää...

No ehkä vähän turhasta loukkaantuisit. On minullakin fb kavereissani mm. ex-poikaystäväni, johon en tunne minkäänlaista vetoa enää nykyään. Ja puolituttuja muutenkin, joiden kuulumiset ei oikeestaan edes kiinnosta millään lailla, mutta kun kerran "kavereitani" haluavat olla niin mikä ettei. Eikä kyllä ole tullut mieleenkään, että miehelleni pitäisi kertoa keitä minulla fb kavereina oikein on.. Mutta jos nyt itse aiheelliseksi näet, niin voithan tuosta toki loukkaantua ja saada vaikka kunnon perheriidan aikaiseksi.

Nainen, joka ottaa rahaa tai muuta hyödykettä vastineeksi sukupuolikontaktista ]tai jolla muutoin on lukuisia sukupuolisuhteita.[/b]
Ja tunsin siis tän naisen männävuosina hyvinkin ja tiedän sen suhteet... itse niistä on kehuskellutkin ex-työpaikassamme.
Jos mies olisi ollut alusta alkaen rehellinen en olisi epäluuloinen ollenkaan. tuo salailu tässä ihmetyttää...

Kerrotko mikä sanakirja määrittelee kyseisen sanan noin?

Yhteistyössä