M
Myy
Vieras
Tässä pari viikkoa sitten kuulin kaveriltani, etä mieheni pitää facebookissa yhteyttä naiseen, joka on entinen työkaverimme ja miehen entinen ihastus. Sittemmin tää nainen on mm. masturboinut jossain tosi-tv-ohjelmassa ym. Ja tälläsen huoran mun mies oli hyväksyny "ystäväkseen" facebookissa ja kommentoinut sen sivuille ym. Miks ihmeessä se ei voinu mainita mulle asiasta, muistakin entisistä yhteisistä työkavereista ollaan juteltu jos ollaan niitä jossain nähty, livenä tai netissä... Ei kuulemma vaan ollu tajunnu et pitäis kertoo eikä kuulemma oo kiinnostunut tms. (no miks sit haluaa ystäväkseen ihmisen, josta ei ole kiinnostunut, ja kirjoittelee sen sivuille?!) Olo on tosi loukkaantunut ja tuntuu etten voi oikein luottaa enää. Muutenkin tullu lähiaikoina ilmi asioita mitä mies ei ole mulle kertonu, esim. kaupungilla tutultani kuulin senkin että miehen sisko ei ookkaan sen täysi sisko vaan puoliksi sisko ja puoliksi serkku, tätäkään ei mies oo mulle itse puhunut!!! Ja yhdessä sentään ollaan oltu kaheksan vuotta... Kuulemma ei ollu siks kertonut kun inhoan koko ihmistä muutenkin... no se on kyl totta et inhoon ja ihan syystäkin, on ollu tosi paskamainen mulle, mut kyllä musta silti ton ois voinu mainita!